Prima tandartspraktijk.

Prima geholpen en vlot naelkaar naar de mondhygiënist en controle tandarts!

Heel goed en zorgvuldig.

Heel goed en zorgvuldig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Leuk geholpen met goede adviezen

Ze houden rekening met de klant

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Erg goede ervaring mond hygienist

Was war zenuwachtig vanwege verandering van mond hygienist, maar gelukkig was deze erg vriendelijk, rustig en deed het met beleid en hield echt rekening met je angst. Erg goede ervaring in ieder geval.

Controle en foto

Vriendelijk en alles goed duidelijk gecommuniceerd. In overleg de frequentie van controles in de toekomst besproken.

altijd 10 minuten te laat

Altijd 10 minuten te laat, zelfs als je 's ochtends de 1e of 2e bent. Is een aandachtspuntje.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geen pijn en vlotte mensen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het was professioneel en goed

Het was professioneel en goed. Wel prima verder

Fijne mondhygiëniste

Voor het eerst Nikita gehad en wij zijn enorm te spreken over haar. Kundig en rustig!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel goed geholpen en aardige vrouw

Prima!

Tijdstip van de afspraak is ook de tijd dat je wordt opgehaald, dus geen wachttijd. Ook niet met het inplannen dat snel digitaal kan worden geregeld.

Het was goed

Het was goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede zorg ontvangen van de tandarts!

Ontvangst in praktijk bij receptie wat zakelijk, is afhankelijk van wie je treft.

Eerlijk en oprecht.

Mijn vorige tandarts wilde een foto model van mij maken door allemaal onnodige ingrepen. Deze tandarts stelt uitsluitend de nodige ingrepen voor eerlijke oprecht

Goed geholpen door Nikita

Prima !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Plezierige behandeling, direct gefixte vulling

Zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer klantvriendelijke praktijk met professionele medewerkers.

Vakkundige en specialisten die zeer klantvriendelijk werken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ben behandeld door claudia op een hele fijne manier

rustig

goed kunnen luisteren

zorgvuldig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

was fijne tandarts die zorgvuldig leek.

zie boven. Christina leek zorgvuldig en ter zake kundig

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1

Mensgericht

Aandacht en geduld om het voor mij goed en zorgvuldig te doen.

De Wilde Hoeke 12

9022 AX Mantgum

Over Tandartsenpraktijk Mantgum

Voor een gezond én mooi gebit! Bij Tandartsenpraktijk Mantgum zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!