Ben snel geholpen

Een vriendelijke tandarts en kundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben zeer professioneel behandeld en begeleid.

Basis informatie

Tandarts deelt basis informatie Assistent is altijd super vriendelijk Administratie achter de balie is juist helemaal niet vriendelijk. Krijg altijd wel het gevoel dat er extra werkzaamheden worden gepland die niet altijd nodig zijn. Het is erg duur dus er zou meer gecommuniceerd kunnen worden over de kosten en het nut van deze acties.

Deskundig, luistert goed, tevreden

Geholpen door Roxana Dallas? Staat niet bij de namen.

Fijn contact.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede service, maar slechte parkeer gelegenheid voor de deur

Zowel de afspraken aan de balie als de behandelingen 'aan de stoel' waren goed. Als je echter voor de deur je auto parkeert, herkent de politie niet je gemaakte parkeer app acties. Je krijgt dan een boete en dan kost een half jaar om het ongedaan te maken. Ik stel prive parkeerplaatsen voor bezoekers voor.

Slecht en tandarts zegt pas na meer dan 1 jaar hoe erg het is

Slecht en tandarts zegt pas na meer dan 1 jaar hoe erg het is

Vriendelijk

Duidelijke uitleg bij alle stappen van de behandeling en het vervolg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne behandeling. Begrip voor mijn situatie

Fijne behandeling. Geen oordeel waarom ik tandsteen heb. Situatie is bekend. Sterke onderlip.kan mijn mond moeilijk open houden.

Slecht

Tandarts werdt continue weggeroepen tijdens behandeling, kwamen continue collega's in en uit gelopen

Zeer vakkundig

Zeer vakkundig

Mooie pratijk

Vriendelijkheid

Prima geholpen vriendelijke tandarts

Prima geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede behandeling en vriendelijke houding.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik vond het een prettige eerste kennismaking.

Het was voor mij even wennen, een nieuwe tandarts (gelukkig kon ik haar redelijk goed verstaan). Een groot verschil met mijn vorige bezoek (inmiddels bijna 2 jaar geleden) waardoor ik twijfelde of ik naar een andere tandartspraktijk over zou stappen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Duidelijke uitleg, rustig, vriendelijk en neemt de tijd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vrijwel gelijk aan de beurt

Iedereen vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer tevreden over de behandelingen en zeker ook de sfeer waarin alles gebeurd. Vriendelijk en ontspannen. Vakkundige tandarts (Daniela)

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Duur ongevraagd preventie gesprek waarvoor de klant duur betaald

Elke keer als ik bij de tandarts/ mondhygiënist kom krijg ik ongevraagd het standaard preventie gesprek. Het viel mij nu op dat dit op de rekening gespecificeerd wordt voor 15 euro extra. Het zou netjes zijn voor de praktijk als men eerst vraagt of je behoefte heeft aan zo’n gesprek a 15 euro vooraf. Klinkt toch weer als een manier om extra geld te verdienen . Het is duur genoeg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Bij de nieuwe mondhygiënist geweest. Legt alles duidelijk uit, gaat grondig te werk. Veel beter resultaat dan bij voorgaande afspraken vorige mondhygiënist. Neemt wel meer tijd in beslag, had handig geweest omdat vooraf te weten.

Super goed personeel

Zeer goede tandarts diezeer ervaren en comfortabel is. Preventie assistente zeer kundig! en klantvriendelijk. Super!

Gewoon goed en effectief

Super vriendelijk, super netjes en totaal pijnloos. Afspraak maken en reminder is top. En altijd een glimlach en herkenning. Dus echt heel fijn. dankjewel

Zachte, milde sfeer.

Al bij het binnenkomen is de sfeer prettig. Aardige mensen aan de balie. Ze kijken me aan en zijn behulpzaam en duidelijk. Tandartsassistente us heel aardig en de tandarts ook. Ik heb beschadigde zenuwen en kan daardoor aanraking nauwelijks verdragen. En ben dus bang. Maar daar heb ik bij jullie geen last van. En dat komt echt door het personeel!

Betrokken praktijk

Roxanne was de tandarts heel betrokken bij de patiënt.

Uistekend

Prima tandarts, uitstekende service.

Nijverheidssingel 319

4811 ZW Breda