Tandarts is onbeleefd

Altijd Tolsma als tandarts gehad en dan ga je van een fijne tandarts. Waar je altijd een fijn gevoel had naar een tandarts die grofgebekt is. Tandartsassistent was super en deed haar werk ook netjes. Met de jaren zie ik het alleen maar verslechteren. Ik denk dat ik hier al ruim 25 jaar zit maar toch ga ik ergens anders kijken waar ik weer met een goed gevoel naar de tandarts ga.

Goede uitleg erg zorgzaam

Ze legt alles goed uit.

Vriendelijk en kundig geholpen

Snel geholpen!

Het was heel fijn dat ik snel terecht kon., De behandeling opzich was goed , maar ik miste de communicatie tijdens de behandeling over wat ze gingen doen. Ook waren tandarts en assistent niet goed op elkaar ingespeeld. Ik had telkens het gevoel dat de assistente niet goed wist wat ze nodig had aan instrumenten en er naar aan het zoeken was, waardoor er soms best wel wat momenten waren waarbij ik er maar lag met mijn mond open zonder dat er iets gebeurde. Ondertussen werd er níet rechtstreeks met mij als patiënt gecommuniceerd- dat was een minpuntje. Het overleg aan de voorkant was goed en zorgvuldig en de behandeling zelf werd door de tandarts rustig en goed uitgevoerd.

Redelijk tevreden

Er mag meet toelichting gegeven worden over de behandeling die uitgevoerd wordt

Erg vriendelijk en bekwaam

Erg vriendelijk en bekwaam

Deskundige vriendelijke service

Kon snel terecht voor een grondige intake en het opstellen van een behandelplan. Ook het kostenplaatje was heel inzichtelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed fijne mensen ontspannen zweer

Fijne tandarts

Fijne tandarts. Soms wat lastig te verstaan omdat ze niet allemaal goed Nederlands (uit)spreken.

Goede ervaring

Vriendelijk en professioneel ontvangen

Fijne praktijk

niet gehaast, duidelijk

zeer fijne assistenten, lieve tandarts. Nemen alle tijd.

Vlotte en nette afhandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Alleen lastig met parkeren, verder prima

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Wel veel pijn toen de verdoving uitgewerkt was

was goed

was goed

Steeds meer geldklopperij

Sinds ik dr. Tolsma niet meer heb, waar ik zeer tevreden over was, probeer ik bij andere collega’s een klik te vinden, helaas. Ik heb zelden of nooit problemen met mijn tanden. Ik krijg als opmerking terug van eén arts, “ja, maar mijn hypotheek moet ook betaald worden.” Leuke humor, maar als het niet nodig is om te rommelen aan mijn tanden, blijf er dan af, vind ik. Op het eind, na ca. 5 minuten controleren van tandsteen dat er niet was, kreeg ik de volgende opmerking. Een diepe bacteriën reiniging onder mijn tandvlees was nodig? Nummer 2? Wat? Waarvoor? Ik heb bacteriën onder mijn tandvlees zitten en dit kan, kàn tandsteen worden. Dit noem ik zoeken voor problemen die er nog niet zijn, rommelen aan een gebit was goed is en geldklopperij. Na 40 ga ik op zoek naar een andere tandarts. Erg jammer, dat er geld zo verdient moet worden door reclame te maken voor onzinnige dure behandelingen en dat mensen erin trappen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Uitstekende behandeling in een uitstekende sfeer.

Ontvangst aan de balie is heel prettig. Assistente, die me op komt halen, is heel aardig en begripvol wat betreft mijn handicaps. Behandeling door tandarts is uitstekend, goed rekening houdend met mij. Door een verhuizing ben ik een.poosje weg geweest uit de praktijk. Ik ben heel blij weer terug te zijn!

Heel tevreden!

Vlot en goed.

Goed en zorgvuldig

Aangezien ik de dingen waarneem voor mijn moeder de mededeling dat ik er dus letterlijk bijzit tijdens haar behandeling. Dank voor de zorg voor die ochtend voor mijn moeder.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed het was een jaarlijkse controle Mijn vraag alleen waarom staat de naam van de tandarts? Niet in het lijstje zijn naam is Kostos of Kostas

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ze houden rekening met mijn handicaps

Ik was erg bang maar goede en heftige ervaring.

,vriendelijk

Gemoedelijk