Vervolg afspraak mondhygiënist.

Op advies van de tandarts een afspraak gemaakt bij de mondhygiëniste, ervan uitgaande dat alles gereinigd zou gaan worden. Niets is minder waar......het ging blijkbaar om een meting van de pockets en stand van zaken om in navolging hiervan een vervolgplan te laten opstellen. Inmiddels al geïnformeerd dat er 3 kiezen getrokken zouden moeten worden, met daarbij een prijsofferte van een €337,90 en nu nog in afwachting van de offerte van de overige te verwachte renovatie. De rekening van de meting van het opmeten is inmiddels al binnen, kosten €204,16 .....voor een tijdsvlak van 45 minuten, sorry dat ik het zeg, maar wat een belachelijk bedrag. Enige positieve puntje, de juffrouw die de metingen verrichtte deed super haar best om alles zgm uit te leggen voor, tijdens en na de behandeling.

slechte comunicatie

ik krijg een implantaat. dat had er al lang in moeten zitten. niet dus.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede uitleg mooi op tijd. Netjes

Duidelijke uitleg wat ze gaan doen. Netjes

Vrij relaxed

Vriendelijke ontvangst. Relaxte sfeer

goed communicatie

goed zorgen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Deskundigheid hoog in het vaandel

Deskundig, empathisch en eerlijke info over de staat van het gebit.

Fijne ongedwongen sfeer

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettige behandeling. Geen verassingen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer blij met tandarts Kinderman. Een eerlijke zeer vriendelijke man.

Specialisten

Vakmensen weten heel goed waar ze mee bezig zijn

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer tevreden, goed service.

Wachttijd

Lijkt wel een fabriek. Elke keer moet je langs de tandarts om vervolgens doorgestuurd te worden naar de mondhygiënist. Wachttijd daar is 3 maanden!

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Aardige en kundige mensen.

Netjes geholpen

Vriendelijke en correcte behandeling

Altijd prettige behandeling

Ik kom hier al heel lang, en ben altijd goed behandeld. Duidelijke uitleg wat er gedaan wordt en meteen tandsteen verwijderen waar je bij andere vaak een afspraak voor moet maken.

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Tandarts

Ben de naam kwijt van de manlijke tandarts die mij heeft geholpen maar vond het een hele fijne tandarts en de betreffende tandarts sprak ook goed Nederlands wat ik in principe heel fijn vind zou graag bij deze tandarts blijven komen inplaats de vrouwlijke die versta ik bijna nie sorry

Fijne tandarts

Goede ervaring fijne tandarts en assistentie

Kundig en begripvol

Ik heb grote angst voor de tandarts. Marina is heel begripvol en doet alles in stapjes. Ze is heel duidelijk en rustig. Ze maakt het voor mij een stukje minder eng.

Ik heb nog steeds pijn

Kost een hoop geld

Fijn geholpen

Fijn, en netjes, geholpen en terwoord gestaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Hr. Latridis en assistent werkten rustig. Luisterde goed vanwege angst jongste kind, en hielden er zeer goed rekening mee

Goed geen opmerkinge

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Op tijd. Hele aardige assistente aan de balie en aan de stoel. Tandarts gaf goede uitleg .

Dit was mijn 2e tandartsbezoek. Deze tandartspraktijk niet zelf uitgekozen, maar werd mij toegediend, doordat mijn eigen tandarts Oomen stopte met zijn praktijk. Ik twijfelde eerst, maar waarschijnlijk blijf ik.

Een dikke voldoende

Al bij de eerste consult een vertrouwd en tevreden gevoel. De tandarts assistente was begripvol, zorgzaam en gaf ook de beste adviezen mee. Top!

Teleurstellend

Op mijn aangeven dat ik 2 gaatjes had is een controle gedaan, maar geen een vulling gemaakt. Daarvoor weer een nieuwe afspraak gemaakt. Op woensdag 2x gebeld, er wordt niet opgenomen

Nijverheidssingel 319

4811 ZW Breda