Altijd goede service en kwaliteit van het werk, zelfs de behandeling van de verpleegkundigen is goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

goed, degelijk, vriendelijk en vakmanschap

overstap gedaan vanaf de Epelenberg en bevalt me prima.

Mondhyginste

Goed en vakkundig

Heel fijn

Vooral de assistente heeft heel goed haar best gedaan

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijn geholpen en duidelijke uitleg wat ze aan het doen is en gaat doen

Zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer professioneel en vriendelijke omgang van zowel mondhygiëniste en tandarts

Zie titel

Snel vakundig geholpen

Snel vakundig vriendelijk met uitleg iederen stap geholpen.

Prima behandeling.

Hoor graag de naam van de behandelaar.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel geholpen en zeer vriendelijk

Vriendelijke tandarts Zorgde voor een ontspannen sfeer en dat is altijd fijn als kiespijn hebt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk en weet wat ze doet!

Iedereen is vriendelijk. Tandarts en assistente leggen alles heel goed uit en luisteren goed naar je

Top !!

Zeer kundige en bekwame tandarts .

Zeer slecht

Eerst een afspraak voor een wortelkanaal behandeling. Halverwege de behandeling stopt de behandeling. Een collega zal het afmaken. Daarvoor nieuwe afspraak maken. Na 6 dagen belt de tandarts met de mededeling dat de kies getrokken moet worden. Zeer moeilijk verstaanbaar .

Gehaast

Ik had een afspraak gemaakt ivm een afgebroken vulling (stukje) … dit kon helaas niet bij mijn eigen tandarts maar bij een mannelijke college … de afspraak voor mij liepnal 30min uit en kreeg dit na 25min te horen .. maar dat insoke kan gebeuren zou het zelf iets eerder melden maar goed … vervolgens ben ik aan de beurt en dit verloopt heel gehaast ik mocht gaan zitten, welke kan is het, ik zie niets, ik zeg hernia heel scherp .. oke slijp het wel bij dit ging best grof en 3 min later kon ik gaan met een gepolijste kies er is niet gekeken of de vulling nog wel in orde was .. voelde zee onprettig alsof ik overbodig was op dat moment. Zal niet snel meer bij de collega van mijn wiegen tandarts in de stoel willen zitten.

Fijne tandarts

Erg kundig en vriendelijk. Makkelijk om een afspraak te maken

Levert goed werk!!

Fijne tandarts

Nauwkeurigheid kalm en rustig en duidelijk

vakkundig en hygienisch

Dit was mijn eerste bezoek aan deze praktijk, ik werd vriendelijk ontvangen, alles straalt order netheid en vakkundigheid uit. Tijdens de behandeling werdt verteld wat ze aan het doen waren. erg prettig

Goed geholpen.

Ik ben goed geholpen, kwam voor een controle en ook gelijk gebit helemaal schoongemaakt. Top.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ze zijn er allemaal heel vriendelijk en ben op tijd geholpen.

Vriendelijk, professioneel en hulpvaardig

Voor mij is het altijd heel belangrijk om mij op mijn gemak te kunnen voelen bij een tandarts. Dat hebben wij, met het hele gezin, indertijd gevonden bij dr. Tolsma... maar uiteindelijk ook bij zijn opvolgers/nieuwe collega's. Dank voor de vriendelijkheid, professionaliteit en vooral ook de tips en hulpvaardigheid.

Voel me niet prettig

Ik merk dat naar de tandarts gaan niet meer vertrouwd voelt. Elke keer een andere behandelaar, die niet altijd dezelfde tips/adviezen geven. Communicatie is soms ook maar beperkt mogelijk. Tip . Pasfoto’s van medewerkers met naam en functie in de wachtkamer hangen

Uitzonderlijk tevreden

Erg blij met de tandartspraktijk en alle medewerkers die zeer vriendelijk zijn ,efficiënt werken en rekening houden met gevoelens van zorgvrager tijdens de tandartszorg. Ik ben jaren patiënt geweest bij een andere praktijk, maar merk nu goed hoe alles zoveel anders en fijner kan. Ik ben zelf een hoogsensitief persoon,dus merk kleine details heel erg snel op. Ga zo door,lieve medewerkers van de praktijk, het is laagdrempelig en fijn om bij jullie binnen te stappen. Dit komt patiënten die angst hebben voor de tandarts zeer ten goede. Een hartelijke groet, Saskia

Super tevreden

Alles ging goed , inmiddels me 2e verstandskies eruit laten trekken. Er werd ook netjes uitgelegd wat er ging gebeuren. Stap voor stap.

Dit keer prima.

Deze keer was mijn ervaring minder naar dan alle keren ervoor. Beide dames waren erg aardig en vertelden wat ze gingen doen. Al vanuir de Acaciastraat was ik bij Dr. Tolsma en hij heeft mij van mijn angst afgeholpen en altijd uitermate vriendelijk en oplossend meedenkend geholpen. Helaas heb ik na zijn vertrek geen fijne ervaringen gehad, waardoor ik weer veel meer angst heb gekregen. Naar mijn idee hebben ze in het begin nooit iemand gezoht die net zo menselijk en deskundig met de klanten omging. Helaas heb ik door de jaren heen heel veel mensen deze praktijk aanbevolen en zijn er ook klant geworden, maar zijn er nu ook veel erg ontevreden. Dat is jammer.

Nijverheidssingel 319

4811 ZW Breda