Vriendelijk geholpen door de tandarts

En natuurlijk ook door haar assistente, top..

Uitstekende ervaring.

De mensen daar zijn vriendelijk, en het e.e.a. werd duidelijk uitgelegd!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne praktijk en snel geholpen.

Vriendelijke werknemers en rustige praktijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben met spoed naar tandarts gegaan

Mijn verstand kies mag pas over een maand uit maar ik heb er heel erg last van. Het is ontstoken en daarvoor heb ik ook niks gekregen. Ik vroeg of ik iets kreeg zoals antibiotica maar de tandarts zij kan jij je mond open doen. Ik zij ja en heb je koorts ik zij nee dan hoeft je niet zij de tandarts. Het is nu weekend en ik kan nu moeilijk slikken tijdens eten. Ik word wakker door het pijn. En mijn tandvlees is helemaal rood.

goede service

ik kwam voor een extractie,en werd goed geholpen. geen na pijn!

Vriendelijke en behulpzame personeel

Er wordt duidelijk en concreet uitgelegd hoe de behandeling eruit gaat zien. De afspraken lopen optijd

Zorgzaam en geruststellend

Ik ben bij Shahim geweldig geholpen. Shahim is duidelijk en direct maar zeer zorgzaam.

Prettig laagdrempelig en geduldig

Mijn angst naar de tandarts te gaan is bijna helemaal weggenomen waar ik erg blij mee ben

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ook de assistente was goed en heel correct

Nv

Nvt

Fijne tandarts

Ze is rustig, geeft aan wat ze doet en stelt je gerust. Dat voelt goed.

goede service

vriendelijk heid

Goed en vriendelijk.

Mondhygiëniste neemt de tijd en werkt secuur. Tandarts is een aardige vrouw

Professionele Tandartsenpraktijk

Zeer patiëntvriendelijk en flexibel, bijvoorbeeld als je een urgent probleem hebt en vroeg belt kun je nog dezelfde ochtend komen. Nanny is een kanjer, heeft veel ervaring gedurende 34 jaar! Tandarts Kinderman handelt snel, deskundig en accuraat met veel humor. Cees Breda

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het viel mee, super vriendelijk geholpen

Iedereen was even vriendelijk en geduldig, duidelijk uitgelegd wat ze gingen doen, gerustgesteld en alles verliep heel vlot. Volgende keer met iets minder angst naar de tandarts. Dankjewel!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne praktijk met goede medewerkers

Ondanks dat ik verhuisd ben uit Breda ga ik nog graag daar naar de tandarts. Medewerkers zijn heel vriendelijk en voel me er op mijn gemak.

Goede service!

Ontstoken kies, kon de zelfde dag nog even naar laten kijken. Erg fijn.

Snel en vakkundig

Ik zat langer in de wachtkamer dan in de stoel! Snelle controle en vriendelijke tandarts en assistente!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Super service met een glimlach!

Woensdag gebeld voor een controle, mocht meteen langskomen. Ben super geholpen. Voordat ik bij deze tandarts kwam ben ik 4 jaar niet naar de tandarts gegaan, vanwege slechte ervaringen. Nu kom ik één x per half jaar voor een controle, gewoon omdat het fijn en noodzakelijk is. Geen nonsens, maar effectief en behulpzaam.

Rommelig, zorg is prima

Ouders gescheiden van kinderen, weinig duidelijkheid over wie behandeld tandarts is ook niet in afspraak bevestiging. Behandeling zelf is prima en personeel is zeer behulpzaam.

Super vriendelijk

Zoals altijd professioneel, vriendelijke behandeling

X

X

Altijd geweldig!

Zowel de tandarts als de assistenten zijn geweldig, zoals altijd.

Nijverheidssingel 319

4811 ZW Breda