Geen bijz

Geen bijz

Wordt goed geholpen

Fijne praktijk

Professionele en effectieve werkwijze

Afspraken altijd keurig op tijd. Behandeling professioneel en effectief. Goede adviezen.

Snel geholpen bij spoed

In het weekend is stuk van kies vulling afgebroken kon maandag meteen terecht om het te laten repareren. Vriendelijke tandarts die weet wat ze doet.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bijna altijd is afspraaktijd ook daadwerkelijk de aanvangstijd (geen wachttijden)

Geen lange wachttijden. Verwijderen tandsteen direct na controle. Dus geen extra/nieuwe afspraak benodigd

Altijd vriendelijk

Mijn tanden zijn afgebroken, maar door mijn kaakoperatie kan ze nog niet zien wat er moet gebeuren. Wel gerust gesteld en gezegd dat we het kunnen behandelen.

Perfect geholpen.

Prima,

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De zorg voor mijn tanden is top!

Goede zorg en advies om mijn gebit in goede staat te houden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Gewoon als mens behandeld.

Ondanks 30 minuten vanaf afspraak wachten de moeite waard!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Nemen alle tijd, zeer deskundig, geen overbodige behandelingen, tijd voor een praatje. Als zeer prettig ervaren.

Prettige en goede tandzorg

Tandarts Kinderman is een kundige en prettige tandarts waar je vertrouwen in kunt hebben. De mondzorg van de assistente was ook prima. Het gebouw zou wel beter onderhouden mogen worden. De behandelkamers zijn overigens wel gewoon netjes en op orde.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snelle professionele en prettige behandeling. Alles mooi op tijd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik was enorm zenuwachtig voor de diepte reiniging van mijn tandvlees. Ruby heeft me enorm op m'n gemak gesteld, ze vertelde ook stap voor stap wat ze ging doen. Het is me 200% meegevallen....volgende week wordt de andere kant gedaan, maar ik ga daar nu een heel stuk rustiger naar toe omdat ik weet dat het goed komt. Ruby is echt een topper..!!!

nette correcte ontvangst

uitgebreide info

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Sinds tandarts Tolsma weg is vind ik de praktijk er niet beter op geworden.

Goed genoeg

Tja het blijft een tandarts wat niet mijn hobby is! Maar word snel op mijn gemak gesteld en wat ik persoonlijk.erg fijn vind is dat de assistente bij bijvoorbeeld het vullen van een gaatje, per stap uitlegt watber gaat gebeuren en hoe lang dit ongeveer duurt. Dit stelt me gerust. Daarnaast is Marina een aanhanger van Real Madrid net als ik!!!!

Ben goes geholpen

Snelle en vlotte behandeling

Vakbekwame tandarts, fijn in de omgang, stelt je gerust en is vriendelijk en attent.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tandsteen verwijderen voelde nooit zo vies.

Na 4 jaar kom ik weer terug bij Nijverheidssingel. Dit keer voor controle en tandsteen verwijderen. Mijn tas had ik op de stoel neergezet die 1,5 meter verderop was. Na behandeling zat mijn tas onder mijn spuug en ik kon zelfs mn ogen niet eens meer openen omdat de behandelaar zo onvoorzichtig was tijdens behandelen dat heel mijn gezicht nat was door tandstenen, later dit wel aangegeven bij de balie.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

kan beter

Ik heb een niet mooi uit ziend gebit. Ik stel een klik gebit voor en krijg steeds alleen maar nadelen te horen. dat vind ik jammer.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk, uitgebreid schoonmaak en goed advies

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima praktijk, fijne kundige mensen

Snel geholpen en met controle, gebitsreiniging en foto's stond ik binnen een halfuur weer buiten.

Goed en vriendelijk ontvangen

En goed behandeld