Combi afspraak mondhygiëniste/tandarts controle

De afspraak met de tandarts kon niet doorgan ivm cursusverplichtingen van de tandarts. Helaas is het niet gelukt mij daarover te informeren...

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede ontvangst, geen lange wachttijd en uitstekende behandeling

Professioneel

Het was perfect.

Alles was super! verzorging, behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne tandarts met duidelijke uitleg wat er gaat gebeuren.

Alle behandelingen die ik heb gehad bij Marina ervaar ik als zeer prettig. Ze legt dingen uit waarom ze iets doet.

Super ervaring

Mijn complimenten voor de tandartsassistente die mijn gebit heeft gereinigd. Nog nooit is dit zo grondig gedaan. Klasse.

Vriendelijk en correct geholpen

Goed en professioneel geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer goede praktijk en ik ben er zeer te vreden over, ik zou zeker deze praktijk iedereen aan raden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd goed geholpen en goed advies

Zeer goed geholpen

Een goede praktijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed opgevangen en behandelt.

Als zus (Nel is dementerend) vond ik dat er veel begrip was en werd de behandeling goed verzorgd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Alles wordt vooraf netjes besproken

Met mijn angst voor tandartsen blijf ik hier kalm en blijven ze geduldig met mij.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede [tandarts]wijn behoeft geen krans!

Zoals altijd deskundige behandeling en zeer vriendelijke bejegening

Vriendelijk personeel maar onprofessioneel

Ondanks uiterst vriendelijk personeel Al meerdere malen niet serieus genomen. Aantal traumatische ingrepen gehad waarbij ze me enorm veel pijn deden en doorgingen ondanks dat ik dit aangaf maar ze deden alsof ik kleinzerig was. Maar na 10 capsules verdoving en blijven doorgaan kwamen ze zelf ook tot de conclussie dat de verdoving niet werkte en op het punt stonden me met spoed naar de kaakchirurg door te verwijzen..maar nog toch nog een keer snel het een keer willen proberen en met veel pijn en tranen in mn ogen lukte het dankzij een dosis geluk. Zojuist de tandarts weer moeten bellen ivm een vulling die eruit gevallen is. Volgens de website en automatisch telefonisch bandje zouden ze open moeten zijn maar niemand die opneemt en de boodschap we zijn gesloten maar bereikbaar tussen...(tijden waarin we nu zitten)

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

Professioneel & vriendelijk

Goed, efficiënt en vriendelijk geholpen. Goede tandartd, goede praktijk.

Fijne tandarts

Klantvriendelijk

Goede uitleg .

Ben sinds 1985 cliënt

Altijd super goede zorg en advies

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik vind het heel goed bij dokter kinderman . Heel vriendelijk , rustig enz . Ook assistent die ervoor mij tanden tandsteen vrij gemaakt . Supergoed team . Wil geen andere tandarts meer. N mijn dochter is sinds kort met haar zoontje bij kinderman geweest n ze is ook heel tevreden over hem . Ook haar zoontje van 8 vind het beter bij hem .

Prettige ervaring

Altijd erg vriendelijk en professioneel. Je kan snel terecht als je ergens last van hebt en je ziet dat ze je echt zo comfortabel mogelijk willen laten voelen. Ze behandelen je met dezelfde zorg als dat ze zouden doen als je een persoonlijke bekende van ze was :)

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

vriendelijk en vrolijk vakwerk dikke duim

zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alles was goed en gebitweer netjes gereinigd

deskundige, vriendelijke behandeling

deskundige, vriendelijke behandeling door tandarts Kostas, de asistentes en de receptie

Zeer tevreden.

Een fijne samenwerking tussen de assistente en de tandarts. Tandarts Marina onderzoekt mijn pijnklacht grondig en geeft hierbij zeer deskundig uitleg.

helemaal goed!

Alles goed geregeld!