Fijne tandartsassistente

Ze waren heel vriendelijk en werd fijn geholpen

Toppie

Een goede en verfrissende behandeling door Ruby

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De beste specialisten ter wereld

Het heeft de meest responsieve, professionele specialisten in dienst die er altijd naar streven om patiënten te helpen! De diensten die aan mij en mijn familieleden werden verleend, waren van hoge kwaliteit. Heel hartelijk bedankt!

Zeer goede hehandeling

Ik voelde me welkom en de behandeling was ook prima

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Lange wacht tijden voor nieuwe afspraken

Om afspraken te maken zitten soms maanden tot bijna een half jaar tussen,ik kan het niet aanbevelen om de lange wachtijd

Relaxed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Lieve tandarts vriendelijke assistentes goede uitleg wat ze gaan doen

Secuur

Eindelijk weer iemand die wel alles ziet en fototjes neemt. Jammer dat ik 6 wk moet wachten op reparatie gebit

Rommelig

Moest van de ene kamer naar de andere kamer

Zachthandig

Ik moest laatst een kies laten trekken omdat het los zat. Ik had verteld dat ik een allergie had voor de verdoving en de neiging had dat ik weleens flauw kon vallen. de tandarts was heel begripvol en zeer zachthandig want ik heb de naald niet eens gevoeld en de verdoving deed zijn werk. Echt een tandarts met een zachte hand en vakkundig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zo fijn, eerst de reiniging en daarna de controle. Goed georganiseerd

Vriendelijk, snel geholpen

N. V. T

Positief

Tandarts is vriendelijk en deskundig. Nadeel voor mij is het te plat liggen in de stoel dat kan volgens mij anders. Aan de balie zijn de medewerkers Vriendelijk en meedenkend.

Relaxt

De ontvangst was prima, ik werd goed geholpen en er werd goed uitgelegd wat er ging gebeuren. Tussendoor gezellig gekletst.,

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede zorg maar niet punctueel

Ik was pas een half uur nà de afgesproken tijd aan de beurt. Ik zat maar in de wachtkamer, zonder dat íemand mij vertelde dat het later zou worden en ook niet hoeveel later. Mondhygiëniste prima, tandarts vond ik erg gehaast en nam niet werkelijk de tijd om consult toe te lichten, dus qua zorg minder goed.

Helemaal perfect

professioneel

Patientgericht & kundige behandeling

deskundig

Deskundig en behulpzaam

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Toen ik kiespijn had kon ik bijna meteen komen.

De verdoving werkte eerst niet goed dus werd ik bijverdoofd, en toen werd de kies pijnloos verwijderd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijn weer tandsteen verwijderd en goede uitleg gekregen . Vriendelijk ontvangen

Snelle & goede service

Uitstekend!