Niet oke

De tandarts spraak niet goed nederlands en te snel,had al aangegeven dat ik best bang ben bij de tandarts en ik vond dat ze daar zich weinig van aan trok.De assistent heeft mij wel goed geholpen want die nam het gesprek over.

Top tandartsen!!!

Ik kom al ruim 30 jaar en en ondervind zoals altijd: professionaliteit, kwaliteit, service en patiëntgericht gehuld in geduldige vriendelijkheid.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik was heel zenuwachtig. Maar het viel reuze mee door de aangename manier van werken van werken van de tandarts als de assistente

Kundig, attent en beleefd

mooie verzorging

U levert een zeer goede service en uw medewerkers zijn erg aardig, dank u.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke ontvangst en een iets te voortvarende assistente, die direct foto's ging maken want was 3 jaar geleden en mijn tanden wilde poetsen. Dat laatste hoeft wat mij betreft nooit. Jammer dat dit als vanzelfsprekend gezegd wordt waardoor ik de eerste keer pas op de rekening zag dat ik dit ook zelf moeten betalen. Nu was ik er op voorbereid en heb haar vertelt dat dit niet hoeft. Fijn dat daar geen discussie over ontstond en iedereen ook gewoon vriendelijk bleef

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Leuke praktijk met hele aardige tandartsen en mondhygiënisten.

Zeer correct

Geruststellend Netjes en veilig Belangstellend en vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

goede aandacht en goede zorg gekregen.

ondanks dat ik door verkeershinder wat te laat was, werd ik meteen geholpen en behandeld. vriendelijk ontvangen en goede zorg gekregen.

Vriendelijk en goed

Mooi op tijd geholpen. Vriendelijke mensen. Goed advies gekregen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik werd goed en deskundig geholpen door zowel de tandartsassistente als de tandarts.

Rustige zorgvuldige tandarts

Neemt netjes de tijd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Dit is mijn tweede bezoek aan de praktijk en heb ik als uitstekend ervaren.

Kundig tandarts, zeer vriendelijk en belangstellend wat ook geldt voor de assistente en baliemedewerkster.

Praktijk straalt rust uit

Je komt binnen en de rust komt je tegemoet Iedereen is aardig tegen je De tandarts is lief en blijft lief ook als het voor hem tegen zit Toppie

Top tandartsenpraktijk

Altijd snel een afspraak en geweldige uitleg tijdens behandeling door zowel tandarts als assistentes

Vriendelijk

Secuur gewerkt@

snel en correct geholpen

Kon zelfde dag komen en plaatsvervangende tandarts goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Alleen vind ik dat na een jaar opgevuld moet worden erg kort.

Eeen,hele,kundige,Tandarts

DezeGriekse,Tandarts,is,Echt,een,hele,goeie,en,ervaren,Tandarst. Een,klein,nadeel,is;dathij,tegen,zijn,assistente,Grieks,praat.En,dat,vind,ik,niet,netjes,tegen,over,een,Nederlandse,Patient.Wil,graag,een,gesprek,kunnen,volgen.Overzijn,behandeking,ben,ik,Uiterst,Tevreden!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zijn vriendelijk en zeer bekwaam

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima, aardige mensen goed geholpen

Prima geholpen, schoon gebit na afloop behandeling

Kon snel terecht

Ik moest mijn afspraak annuleren, maar kon dezelfde dag nog ergens tussen.

het was voldoende.

er werd voldoende gecontroleerd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Gewoon goed zoals het hoort.

Wordt altijd netjes en gewoon goed en met wederzijds respect behandeld zowel op medisch en vertrouwelijk gebied.

Nijverheidssingel 319

4811 ZW Breda