Zeer vriendelijke mensen en een fijne ligging van de praktijk.

Netjes en verzorgd

Fijne mensen , erg betrokken , geeft veel vertrouwen

Heel fijn

Gewoon goed!

Ik kom al jaren bij Nicole en dat bevalt mij goed. Ze houdt rekening met je, is vriendelijk en geeft goede adviezen bij klachten. Ze haalt je conform afspraak op en is binnen de afgesproken tijd klaar, dus je weet waar je aan toe bent.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik had zoveel pijn. En ben goed geholpen. Uiteindelijk viel het wel mee de wortelkanaal behandeling. Goede tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben geholpen door Jofre Nouel. Hij heeft voor mij een nieuw boven kunstgebit gemaakt.Hier ben ik echt blij mee,het valt niet op. Het is een bekwaam tandtechnieker perfect. Hij is aardig en stelt je op je gemak.

Alles goed

Schoon aardig vriendelijk netjes

als vanouds

vriendelijk; betrokken; duidelijk en deskundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Als patiënt wordt ik altijd netjes behandeld en ga altijd tevreden weg na de behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Sinds ik bij de Mondhygiëniste mijn tanden steeds laat schoonmaken zijn er geen andere correcties meer nodig geweest door de tandarts. Dus erg tevreden over deze service. Ook fijn dat de nieuwste technieken worden ingezet voor het verwijderen van tandsteen. Werkt erg goed en is aangenaam voor mij als patiënt.

Deskundig

Ik word altijd deskundig geholpen. Ook krijg ik altijd goed advies en dat is erg fijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke en deskundige behandeling.

Korte wachttijd. Vriendelijke behandeling. Ik had een rustig gevoel.

Redelijk goed

De administratie s nog niet voldoende na overname tandarts.

Vlot en goed

Fijne praktijk die goed werk aflevert

Fijne praktijk

Fijne tandarts korte wachttijd

Tevreden

Vriendelijk en zorgzaam.

Mooie tandarts

Vriendelijk en deskundig behandeld

Mondhygiënisten Ruby heeft mijn gebit weer mooi schoongemaakt. Ze werkte snel, doch zorgvuldig tand voor tand af.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke personeel en gebit weer goed schoongemaakt

Personeel zijn vriendelijke mensen en mijn gebit is weer goed schoongemaakt. Alleen mijn linker achterste kies doet wel pijn na de behandeling. Verder ben ik wel tevreden. Ik kreeg ook complimenten van de tandartsen en dat is wel leuk. Een afspraak maken over een half jaar ging ook goed.

Fijne asistend en vriendelijk

Fijne assistent en tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zoals al vele jaren, top

Ik word altijd vriendelijk, deskundig en top geholpen Ben al jaren patiënt en zeer tevreden

Heel vriendelijk en begripvol

Ivm mijn grote angst ervaar ik veel geduld en begrip. Luisterend oor, erg fijn

Helemaal prima

Fijne tandarts en assistente