Heel vriendelijk en begripvol

Ivm mijn grote angst ervaar ik veel geduld en begrip. Luisterend oor, erg fijn

Helemaal prima

Fijne tandarts en assistente

Gewoin gied

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede verzorging van mijn tanden

Goede verzorging van mijn tanden mooi schoon gemaakt mijn afgebroken vulling is mooi gevult en hersteld goede tand arts met goed assystentes lief aardig vragen of je pijn hebt wat ik niet had voor Mijn goede tandarts had minder pijn dan mijn vorige tand arts dus ik zeg een aan rader mvg peter voeten

goed geholpen

Had een lastige klacht , er uitgebreid onderzocht waar deze vandaan kon komen. Na enkele dagen was ik pijnvrij.

perfect

kom voor controle ,werd ook gelijk wat tandsteen verwijderd, bleek ook een gaatje te hebben .kon ook gelijk behandeld worden. dus ben ik zeer tevreden .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Weer keurig en netjes geholpen.

Vriendelijk personeel goede vragen gesteld, netjes met goede uitleg geholpen, ga zo door

fijn geholpen

Geholpen door de mondhygiëniste voor de eerste keer na het plaatsen van de implantaten.

Goed , snel, prettig

Duidelijk, vriendelijk geholpen.

Prettig dat er na de controle gelijk een behandeling gegeven kon worden dus zeer prettig is verlopen.

is goed

alles was goed

snel geholpen

heel goed

ik ben blij dat ze me hebben geholpen dat ik weer kan lachen zonder schaamte

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer tevreden over de tandarts super vriendelijk en stelt je op je gemak als je nerveus bent..maakt ook leuke grapjas om je wat op je gemak te stellen.geeft ook goed bruikbaar advies.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijn geholpen, zeer tevreden.

Vriendelijke tandarts en een goede assistente.

Goed advies

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Op tijd geholpen. Goede uitleg. Rustige deskundige behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima praktijk. Goed en vriendelijk personeel

Prima, mooi ogende praktijk met vriendelijk personeel. Alleen de tandarts mag iets duidelijker Nederlands spreken

Proffesioneel en vriendelijk

Ruby is professioneel en vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snelle en efficiënte aandacht.

De afspraak was zeer snel gemaakt. De behandelingen werden efficiënt en kwalitatief prima uitgevoerd door zeer vriendelijke medewerkers.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Die kaakchirurg is een ongelofelijke beul

Na bijna een week nog ongelofelijke pijn van de tanden trekken er zit nog een groot stuk van mijn kies die moet er nu uit gesneden worden alle twee mijn neusgaten zijn open de prothese past niet dus voor mij krijgen jullie de laagste punten die er zijn ik zal ook niemand naar jullie sturen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne tandarts, vriendelijke mensen en erg kundig. Straalt rust vanuit.

Wordt prima geholpen, altijd tijd voor een grap. Snel en vakkundig geholpen.

Weinig communicatie

Er wordt nauwelijks gecommuniceerd

netjes, vriendelijk en kordaat

van oudsher kom ik in de praktijk van Tolsma en van Erp en blijf ondanks dat ik niet uit Breda kom toch bij deze praktijk. netjes, ook aan de balie vriendelijk en met de tijd meegegaan qua behandeling en snelle service.

Nijverheidssingel 319

4811 ZW Breda