Altijd super gezellig

Ik ga altijd lachend naar de tandarts praktijk op de Nijverheid singel en ga er ook altijd lacht terug wat er ook gedaan moet worden Ze hebben allemaal humor en zijn heel kundig Ook neem ik altijd als ik voor controle kom .taaie zure snoepjes mee . Deze keer i v m haloween drakula tanden . De snoepjes worden altijd met een lach in ontvangst genomen

Tevreden

Werd eerste keer door deze Assistent geholpen ze haar best gedaan. Mijn gebit is weer schoon.

Heel vriendelijk

Kundig en geduldig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk, goeie ontvangts. Assista.nt laat me op me gemakt voelen. Vroeg ieder keer of het goed gaat. Heel goed. Ben dik tevreden.

Ik mis tandarts Tolsma

De tandarts die mij deze keer behandelde was erg aardig, maar ik kon haar niet goed verstaan. Dat geeft een onveilig gevoel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zoals al decennia: uitstekend!

Goede wijn behoeft geen krans. Een praktijk met deskundigheid en gekenmerkt voor een vriendelijke en persoonlijke bejegening.

Super goed

Door mijn angsten in het verleden ben ik altijd heel bang geweest om een bezoekje te nemen aan de tandarts. Door de lieve assistente heb ik bijna geen angsten meer.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

vriendelijk en duidelijk. Goede zorg.

vriendelijk en duidelijk. Goede zorg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne praktijk, vriendelijke tandarts.

Eerste keer bij deze praktijk, mijn oude tandarts ging met pensioen namelijk. Controle door tandarts Kinderman. Vriendelijke ontvangst en kundige behandeling. Ook de receptionistes en de preventieassistente waren erg vriendelijk. Ben content met mijn nieuwe tandartsenpraktijk.

Héél goed en kundig

Vlot en kundig

Gewoon goed geholpen

Uitstekend!

Super fijne ervaring, er wordt meegedacht in oplossingen. Ze doen meer dan hun best! Iedereen is altijd super vriendelijk, het begint al bij de receptie, je voelt je gelijk gezien ook al zijn ze druk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Was niet druk en ik werd zo geholpen.

goede behandeling

wordt goed behandeld en netjes gewerkt

Rustig

Rustig, warm, professioneel

Pijnloos en vakkundig

Iedere drie maanden krijg ik een behandeling van de mondhygiëniste Ruby, zij doet dit grondig en vakkundig. Fijn in de omgang betrokken en stelt je geheel op je gemak, kortom voor mij een topper.

Gewoon positief

Professionele en positieve benadering en behandeling

Op zich prima

Alleen jammer dat ineens niemand aanwezig was om tandsteen te verwijderen en ik nu nog een keer apart daarvoor terug moet komen. Dit is overigens wel de eerste keer dat ik iets te klagen heb, kom al zo'n dertig jaar bij deze praktijk en ben altijd zeer tevreden geweest

Goed verzorgd

Prettig

Er is begrip voor angst. Alles gebeurd in mijn tempo

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik weet hel niet ze zijn goed

Vriendelijke hulp

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mondhygiënist gebruikt mijn mond als opslagplaats voor apparatuur

Mondhygiënist moest meermaals iets pakken en was dan even weg. In plaats van mijn mond dan vrij te maken, liet ze een of ander afzuigappaat tot twee maal toe in mijn wang bungelen. Toen ik het de tweede keer zelf maar uit mijn mond viste en aangaf dat ik geen apparatuur in mijn mond wil als zij er zelf niet bij is, keek ze me een beetje schaapachtig aan. Ik weet niet of dit een stagiaire was, maar dan lijkt ze me nog niet bekwaam om zelfstandig aan de slag te gaan. De tandarts was verder heel vriendelijk en netjes, niets op aan te merken.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 2

Verwarrend

Het is voor mij nieuw en nog wennen

Nijverheidssingel 319

4811 ZW Breda