Super vriendelijk

kennis van zaken

Zeer prettig.

Aardige tandarts waarbij alle eventuele zenuwen direct verdwenen. De mondhygiëniste vertelde wat er ging gebeuren, wat ik zelf erg prettig vind. Vriendelijk personeel.

Professioneel

Vriendelijke/ aandacht en vakmanschap. Dankjewel

Fijne praktijk

Weer heel tevreden. Uitstapje gemaakt naar een andere tandartspraktijk toen Johan Tolsma stopte. Maar na jaartje toch weer terug gegaan.

Netjes geholpen en vlot

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel fijn dat ik zo snel een consult bij u kreeg

Ik ben uiterst vriendelijk en professioneel door u geholpen.

Geen aan of opmerkingen.

Altijd goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

heel vriendelijke ontvangst en attente zorgvuldige behandeling

alleen tandsteenverwijderen was nodig, deed ze heel vriendelijk en zorgvuldig.

Fijne tandartsen

Alleen jammer dat er geen kinderplek is.

Prettig geholpen

Fijn team, ik kom er al meer dan 30 jaar. Jammer alleen dat je een nieuwe afspraak moet maken voor een gaatje te laten vullen. Vroeger werd dat gelijk gedaan en vond dat erg prettig.

Snelle behandeling

Er werd snel en op tijd gehandeld, ik stond zo weer buiten.

Zorgvuldig

Pijnloos en zorgvuldig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne behandelingen veel aandacht van tandarts en assistenten deed mij goed want ben geen fan van tandartsen.

Vriendelijk en op tijd

Op tijd geholpen en zeer vriendelijke behandeling door tandarts en assistente

Beste

Voor mij de beste

Fijn geholpen

Ik ging als patiënt voor de 1e keer naar deze praktijk. Werd vriendelijk ontvangen en mijn klacht werd direct verholpen.

netjes en goed verzorgd

alles ok.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne ervaring met veel toelichting!

Snel geholpen en vriendelijk behandeld

No nonsens

Geen onnodige handelingen. Goed reëel advies.

Erg snel en kort

Er wordt niet goed gekeken naar mijn tanden. erg snel en zegt gelijk ziet er goed uit. Verder wel tandsteen en gepoleist maar de tandarts heeft niet goed gekeken en kom er maar een keer in het half jaar.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn Tandarts was lief, vriendelijk, hulpzaam. Zij legged uit precies wat zij gaat doen.

Verwarrend

Op de eerste plaats klopt de info over de tandartsenpraktijk niet, zie colofon. Maar belangrijker voor mij: de informatie over de plaatsing van implantaten/frame onderkaak was/is erg verwarrend. De tandarts zegt, nadat mevr van Gils de implantaten geplaatst heeft, dat de kronen maar héél klein zullen worden omdat er niet meer ruimte is. Het maken/plaatsen van het frame is ook heel moeilijk, ook omdat daar bijna geen ruimte voor is tussen boven- en onderkaak. Wel heb ik voor beide behandelingen offertes ontvangen van mevr van Gils en het maken van een frame is daar een onderdeel van. ook heb ik al ruim € 2000 aanbetaald. De tandtechnicus vervolgens zegt dat het maken/dragen van een frame wel mogelijk is. Hoe het nu met de te plaatsen kronen in de bovenkaak gaat aflopen weet ik niet, maar dat ze heel klein moeten worden is niet eerder een issue geweest. Sterker nog, zowel de tandarts als mevr van Gils hebben me begin dit jaar nadrukkelijk geadviseerd implantaten te laten plaatsen.

Was prims

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het wordt steeds meer onpersoonlijke

Het wordt steeds meer onpersoonlijker

Erg aangenaam

Ik word hier zeer fijn en vriendelijk geholpen. Ondanks dat ik normaal gesproken een beetje bang ben voor de tandarts, voel ik me erg gerust gesteld en ga ik hier met een aangenaam gevoel de deur uit. Zeker een fijne tandarts, denkt mee met de mogelijkheden.

Nijverheidssingel 319

4811 ZW Breda