De persoonlijke benadering is fijn!

De uitleg voor en tijdens de behandeling zorgt voor duidelijkheid. Er wordt steeds gezegd wat ze aan het doen zijn en waarom. Mijn tandarts, de Spaanse signorita, heeft ook nog eens een geruststellende stem.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke Tandarst altijd heel lief.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne tandarts kom er zo lang nooit klachten

Tandarts onvriendelijk

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3

Enorm tevreden

Vriendelijk personeel, met goede uitleg en stellen je goed gerust.

fijne mondhygieniste

secuur en kundig

Fijne praktijk

Goed en vriendelijk personeel.

Prima tandarts en tandartsassistente

Goede, kundige uitleg bij foto’s Aangename behandeling Prettige assistente Plezierige en sympathieke receptionistes Alles bij elkaar: heel goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijn confor netjes , beste tandarts praktijk. Assistente zijn top, moet ook wel gezegd worden

Prima tandarts

Afspraak was snel gemaakt, en de behandeling begon op tijd

Niet te vreden

Ze maken elke keer foto’s als je kom. Dan gaat de assistent je tanden schoonmaken, maar doe je continu zeer . En ze willen je het liefst dingen aansmeren die heel duur zijn . Dan was tandarts Tolsma wel heel anders. Nu lijk het allemaal alleen maar om geld te draaien.

Fijne praktijk

Ze zijn altijd vriendelijk, meedenkt en zeer sociaal

Prettige ontvangst, prettige behandeling. Correcte, vriendelijke mensen

Prettige ontvangst, prettige behandeling. Correcte, vriendelijke mensen

Goed en vriendelijk

En een schone tanden

Snel en kundig

Enige wat ik niet als prettig ervaar is dat de tandarts zijn neusmindmasker niet over zijn neus droeg en ook niet de gehele tijd op had. Ik ben zelf kwetsbaar en draag nog steeds een mondneusmasker. Het blijft spannend om deze af te doen voor het consulten dan is het jammer dat de professional zijn masker niet juist draagt.

Vriendelijkheid en goede service

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen en duidelijk advies

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben zeer tevreden over mijn tandarts Garcia.

Professioneel, prettig, op tijd

Zie hierboven

plaatje/prothese perfekt

het plaatje/prothese werd perfekt ingemeten en met zorg behandeld.

Controle matig

De tandarts heeft heel kort even in mond gekeken, zonder enig commentaar. Heel apart.

Alles ging geweldig

De tandarts en de assistenten zijn perfect. Ik had een heel goede ervaring.

Altijd top.

Goede tandartsen en ook de assistenten en de ontvangst altijd super.

Nijverheidssingel 319

4811 ZW Breda