Netjes het tandsteen verwijderd

De wachttijd was zeer kort. Hierna geholpen door een vakkundig mondhygiëniste waarna ik na 40 minuten weer buiten stond met een schoon gebit wat een heel schoon en fris mondgevoel geeft.

Deskundig geholpen.

Goed geholpen tijdens controle onderzoek.

Fijne tandartsenpraktijk

Relaxte sfeer, vriendelijk personeel en moet lang hoeven wachten.

helemaal goed

zoals altijd helemaal goed!

Zeer tevreden,

Prettige praktijk

Deskundig en prettige omgang

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Gewoon goed, niets op aan te merken

Gewoon goed, aardig en deskundig

Vriendelijk en kundig personeel

Vriendelijk en kundig personeel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik werd vriendelijk geholpen mijn eigen tandarts was op vakantie dus ben ik door een andere tandarts geholpen maar ik ben zijn naam vergeten ook de assistente was super vriendelijk!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vertellen wat ze gaan doen nemen de tijd maakt mij rustig ben geen held

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kies afgebroken, kon volgende komen en het was goed en snel gemaakt.

Goed.

Correct.

Vertouwd

Legde veel en goed uit en voelde vertrouwd. Heb normaal beetje paniek

Zeer zorgvuldig

De mondhygiëniste ging zeer zorgvuldig te werk. Dank je wel.

Goed en deskundig

Alles was prima

Alles was prima gegaan en kreeg advies

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De tandarts, en de assistenten zijn altijd zeer vriendelijk! Geven goed uitleg

Gezellig

Iedereen is altijd gezellig en vrolijk. Fijne tandartsenpraktijk!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn afspraak liep een beetje uit, doordat iemand in de kamer ernaast zijn levensverhaal aan het vertellen was. Het blijkt maar weer dat de tandarts een luisterend oor heeft voor iedereen. Een pluim voor haar dat zij het niet heeft afgekapt. Ik hoop alleen niet dat ik een parkeer boete heb opgelopen.

waardeloos

er zou eerst een foto gemaakt moeten worden, toen ik vroeg naar de kosten werden die met veel pijn en moeite opgezocht door de assistent. ik kreeg een ellenlange uitleg over waarom ik het zou moeten doen, na herhaaldelijk te zeggen dat ik hier financieel niet op had gerekend werd er afkeurend gekeken en kwam er een overleg met de tandarts die een deur verder zat, de situatie werd besproken terwijl de tandarts met een andere patient bezig was. dunne muren. toen kwam de assistent terug en vertelde dat de tandarts niet goed kon zien hoe het mijn de gezondheid van mijn gebid gesteld was zonder de foto's. toen kwam het volgende punt, waarom had ik geen afspraak gemaakt met de mondhygienst voordat ik naar de tandarts toe kwam, dit werd op een beschuldigende toon gevraagd. toen de tandarts eenmaal binnen kwam stelde ze zich niet voor en ging direct aan de slag, oftewel ze keek 5 seconden, prikte wat in mijn tandvlees en mompelde wat tegen de assisitent wat ik niet kon verstaan dankzij een mondkapje en een flink accent. zij had haar werk gedaan nu was het weer tijd om de geirriteerde assistent aan te horen. ik moest een formulier ondertekenen vanwege het weigeren van de foto, een rare slecht uitgeprinte tekst waarin stond dat ze mij zorg mochten weigeren onder bescherming van een zekere wet. ik vroeg om een kopie ervan na het tekenen, ook dit was blijkbaar een net zo'n vreemd verzoek als het verzoek van de kosten. ik kreeg een kopie en tot mijn verbazing hadden ze alleen mijn naam en telefoon nummer correct erbij geplakt. het adres, bsn en alle andere info die ze van mij hebben klopt dus ook niet. in de war van alles wat ik in die 15 minuten daar heb beleefd ben ik thuis gekomen en kwam ik tot het besef dat het veel over deze praktijk zegt als ze zulke formulieren klaar hebben liggen en ben ik direct op zoek gegaan naar een andere tandartspraktijk. ik heb nooit een slechte, vervelende of traumatiserende ervaring gehad met tandartsen, hier ga ik niet meer naar toe.

Vanaf 1985 tot 2023 ben ik een weltevreden cliënt

Klantvriendelijk en altijd super goed met de behandelingen

Goeie ervaring. .

Ik was bij de mondhygiënist. Super fijne meid.. heel vriendelijk. Fijn gevoel bij. Groetjes Anja Boeren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima ontvangst en behandeling.

Goede behandeling. Wel moeilijk bereikbaar.

Vlot en goed

Vlot en goed