nette en goede behandeling. Duidelijke uitleg wat er eventueel aan de hand is en wat ze gaan doen.

Vriendelijke en Informatief

Nette mensen!

Ik werd geweldig geholpen

Was een positieve ervaring

Goede behandeling

De behandeling door assistent bij het weghalen van tandsteen als prettig ervaren

Fijne tandartsenpraktijk, deskundig personeel

Prima behandeling, zeer fijne tandarts en assistente, goede uitleg. Na jarenlang heel fijne en goede behandeling door tandarts Tolsma een hele fijne opvolgster.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mooie praktijk en bekwame en vriendelijk personeel

De tandarts en de assistente waren heel aardig en bekwaam.Ik ben ook bij een tandtechnieker geweest.Dit was de eerste keer in deze kliniek en het voelde goed aan.Er is een vervolg afspraak gemaakt met de tandtechnieker,top.

Snel en goed geholpen

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Kom met regelmaat bij de praktijk, vaak voor gebitsreparatie, de vriendelijkheid begint al bij de balie, de eventuele behandeling gaat ook altijd vlot en professioneel perfect. Kom al heel lang bij deze praktijk. Top

Fijne controle

Goede en snelle controle tanden

Snelle efficiënte afhandeling controle

Precies op tijd aan de beurt. Goed gedocumenteerd, gestructureerd Vriendelijk personeel Vlotte afhandeling Snelle inplanning vervolgafspraak

Snel en vakkundig behandeld

Was snel aan de beurt en vakkundig behandeld. Gewoon goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vakkundig , vriendelijk en prettig!

Fijne professionele praktijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben weer super klantvriendelijk geholpen

Altijd goede vriendelijke communicatie met baliemedewerkster, assistente en tandarts zelf

Deskundige behandeling

Ben vriendelijk geholpen.

Heel goed behandeld

Slecht

Zeer slecht

Slecht onvriendelijk en onkundig

Spijtig dat jullie zo onkundig zijn. Gewoon niet fijn om zo geholpen te worden

Snel en goed geholpen

Snel en goed geholpen. Vriendelijk en meedenkend.

Prima en snel

Snelle afspraak en behandeling

Super fijn!

Snel een afspraak kunnen maken en vriendelijk en professionele hulp. Gewoon een hele fijne tandarspraktijk!

Klantvriendelijk, behulpzaam

Prima uitleg, geduldig, klantvriendelijk, behulpzaam,

zeer goed

zeer goed fijne ontvangst en behandeling

Nijverheidssingel 319

4811 ZW Breda