Heb niet lang hoeven wachten en ik ben goed geholpen

Prettige praktijk

Hele fijne tandarts, mijn angst werd serieus genomen en ik ben met een fijn en tevreden gevoel weggegaan.

het was prima!!!

het was/is super!

h

h

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het was een zeer vlot consult want dit keer was "alles onder controle". Wat mij betreft dus dubbelop geweldig: lekker snel klaar en niks aan de hand. :) Het contact met Marina is - zoals altijd - prima. Ze legt precies uit wat ze gaat doen en vraagt doorlopend of alles nog goed gaat. Ik ben zeer tevreden met Marina, en de praktijk.

Mijn ervaring was goed

Goed behandeld en duidelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Telkens slechte ervaring met tandarts

Telkens als ik een afspraak heb wil ze dat ik terug komt voor de helft van de afspraak, foto’s maken dat doet ze graag. Ga nu toch overstappen naar andere tandarts

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1

Prima tandarts

Goede behandeling in ontspannen sfeer

Niet accuraat

De 1ste x werd er niet accuraat gereageerd. De tandarts was niet te verstaan. Moest daarom na 3 dagen terug. kies getrokken

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

Eerste keer! Eerg tevreden1

Eerste keer in deze praktijk. Prima, wel vluchtig!

Perfekt

Zo lief aardig en zorgzaam personeel.ik vens ze allen leuk situaties met patienten. M.v.g Gabriela Gurielova

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ervaring zonder meer zeer positief te noemen.

Vakbekwaam, adequaat en voortvarend.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

zeer prettig, zover dat kan bij de tandarts :)

Duidelijke uitleg over eventueel behandelplan! kundig geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een nieuwe ervaring op gebied van gebitsverzorging

Goede gebitsreiniging en onderzoek toestand van gebit. Na foto's bleek dat er het nodige moet gebeuren voor een gezond gebit te krijgen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik werd vriendelijk en op tijd geholpen.

Ik werd precies volgens afspraak geholpen dus geen wachttijd. Verder nam de assistente genoeg tijd voor de gebitsreiniging.

goede service

goede service en altijd even vriendelijk leuke en lieve mensen die je gerust stellen

Zoals altijd perfect

Om de drie maanden krijg ik een behandeling bij de mondhygiëniste Ruby, en zoals altijd doet zij dat rustig en bekwaam. De behandelingen zijn pijnloos en goed, ga daar altijd met een goed gevoel weg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel fijn, vriendelijk, zorgzaam.

Altijd heel vriendelijk, zorgzaam en goede informatie.

Fijn en gerustellend

Ontvangst erg persoonlijk, fijne medewerkers, ook aan de receptie. Een tip, wellicht wat rekken of iets waar je je fietsslot aan vast kunt maken..

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk en ook goed behandeld door assistent en tandarts

Hoewel ik langere tijd niet in praktijk ben geweest, toch snel en zeer vriendelijk behandeld

Goed behandeld

Vriendelijk

De behandeling was uitstekend

Mijn ervaring heb ik al hierboven omschreven. Ik heb kennis gemaakt met een voor mij nieuwe tandarts. De behandeling was uitstekend, zie hierboven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik was er voor mijn moeder en heb de indruk dat ze het goed vond gaan. De mensen deden prima hun wer

Ik was er die ochtend voor mijn moeder en ik heb de indruk dat zij het goed vond gaan. De tandarts en assistente deden hun werk naar behoren en gewoon goed. Dank hiervoor want het is altijd toch weer heel fijn om te kunnen constateren dat het z'n vruchten afwerpt.

niet zo fijne ervaring

veel pijn en ongemakken ervaren bij het verwijderen van de wortels ivm plaatsen prothese . behoorlijk wat bloeduitstortingen opgelopen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettige, professionele en klantvriendelijke behandeling.

Nijverheidssingel 319

4811 ZW Breda