Ik ben tevreden met deze praktijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

heel klantvriendelijk, deskundig en snel geholpen

Ik kwam bij jullie Interprox ragers kopen. De receptioniste heeft mij heel deskundig en klantvriendelijk geholpen. Zij heeft mijn gegevens opgezocht in de computer om zeker de juiste aan me mee te geven en mijn vraag over het prijsverschil van de ragers opgezocht. Zij nam alle tijd en verontschuldigde zich omdat ik even moest wachten op het declaratieformulier. Dank je wel voor de goede hulp!

Professioneel en vakkundig

Prima geholpen. Geen op- of aanmerkingen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Súper vriendelijke ontvangst door receptioniste. Vriendelijke ontvangst en kundige behandeling door Nicole de mond hygiëniste. E. Hetzelfde geldt voor de vriendelijke tandarts Marina. Een fantastische eerste bezoek aan deze praktijk.

Gezellig en vertrouwd

Leuke aardige mensen die me goed gerustgesteld hebben. En duidelijk zijn in wat er is en wat je kan doen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

snel en goed op tijd geholpen

goed en op tijd geholpen door medewerkers die er verstand van hebben

Ik ben goed behandeld

Ik werd door zowel de tandarts als de assistent op mijn gemak gesteld. Uitleg over de bevindingen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn vrouw en ik zijn erg tevreden

Wij zijn met een prettig gevoel fe praktijk uitgestapt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

In het weekend een stuk vulling van een kies afgebroken. Pijnlijk! Maandagmorgen om 08.15 gebeld, ik kon meteen om 09.00 komen. Na een prima behandeling van een vriendelijke vrouwelijke tandarts en assistente was de vulling weer hersteld en stond ik om 09.30 als een blij mens weer buiten.

Rustig

Fijne tandarts, ik had mvr. Sanchez Montenegro ook de assistente deed snel en kundig haar werk met het schoonmaken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De praktijkruimte waar ik behandelt werd was ruim genoeg

Aangezien ik altijd met een rolstoel kom ,was ik blij dat ik met mijn rolstoel makkelijk in de praktijkruimte van de mondhygiënische kon. Want de ruimte was groter dan de ruimte waar ik bij de andere mondhygiënische waar ik de vorige keer bij kwam.

Fijne en aardige tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke, kundige en behulpzaam personeel

Fijn om naar deze tandartsenpraktijk te gaan.

Fijne behandeling door mondhygiëniste

Mondhygiëniste legt goed uit wat ze doet en heeft goede adviezen meegegeven.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

prima behandeling en aanpassen van bestaande protese in dag

snelle en goede behandeling

Gezellig, snel

Het was gemieddelijk , goede tandarts

Fijne praktijk personeel vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

We hebben het als gezin goed ervaren heel erg kindvriendelijk goede uitleg meedenkend en geduldig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer goed geen lange wacht tijden

Zeer goed geen lange wacht tijden en krijg ook gelijk een email gestuurd voor de volgende afspraken. Ik weet niet precies meer bij wie ik was geweest ben pas 2x geweest.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik vond het werk in de tandheelkundige kliniek uitstekend en goed ervaren in het omgaan met tandheelkundige patiënten.

Prettige ontspannen sfeer

Vriendelijke ontvangst en goede uitleg

Prima ervaring

Vriendelijk en kundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Sinds tandarts van Erp er niet meer is weet ik niet wie mijn tandarts is. Heb ondertussen al verschillende tandartsen gezien. Maw, het is een stuk minder persoonlijk. Verder wel tevreden.

Nijverheidssingel 319

4811 ZW Breda