Prettige ervaring

Ik werd snel en vriendelijk geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen en goede advies gekregen

Ik word heel goed geholpen. Tandarts/inplantoloog heeft mijn dossier bekeken en ook in mijn mond gekeken. Heeft daarna goed uitgelegd en heel goede advies gegeven.

Goed hoor maar kort

Na even gekeken te hebben en geen gaatjes stond ik zo weer buiten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn moeder geeft aan dat het heel snel klaar was; 10 minuten! Logisch, want ze heeft dan ook nog maar 4-5 tandjes. Voor de rest geeft ze aan dat er netjes en goed is omgegaan met haar tanden. Ze was behandeld door een man.

precies zoals verwacht

Tevreden

We komen hier al jaren en worden steeds goed geholpen. Als afspraken een keer niet kunnen wordt er netjes verzet. Ook enkele nieuwe tandartsen erbij die hun vak kennen.

Dit keer.ging pergect

Ging veel beter dan mijn vorige bezoeken.

goede tandarts

goede praktijk, ben zeer tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kon al snel terrecht en ben goed geholpen

Erg prettig

Erg vriendelijke arts en assistent,ben altijd angstig maar word erg om mijn gemak gesteld.

Zorgvuldig

Een pijnlijke plek in mond zeer zorgvuldig bekeken en verholpen

Prettig

Ruby is een lieve rustige en zeker vrolijke meid die alles prima uitlegt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Stipt qua tijd, vriendelijke mensen, duidelijke tips.

De afspraak begon op tijd. De wachtruimte is prettig. De assistente en tandarts waren erg vriendelijk en stelden mij op mijn gemak. Ze legden duidelijk uitbwatbze gingen doen. Het maken van de vervolgafspraak was eenvoudig bij de balie. Ook hier werkte een heel vriendelijk persoon.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Hele goede tandarts. Met veel aandach voor zenuwachtige patiënten.

Een hele goede tandarts, dr Kinderman. De tandarts heeft veel begrip voor zenuwachtige patiënten en vertelt rustig wat hij gaat doen. Heel erg fijn.

Heel goed!

Prima behandeling ! En heel vriendelijk !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede ontvangst, vakmensen en top service

Ben na 44 jaar epelenberg van de week voor het eerst geweest. Tandarts kostas en de vriendelijke assistente bevielen mij uitstekend. Tot the point, niet teveel praten en doorpakken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima geholpen, vriendelijk en duidelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Huru is een fantastische assistente!

Het enige nadeel is het parkeergeld dat je moet betalen

Op tijd en met zorg geholpen

Op tijd en met zorg geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Alles was uitstekend verlopen tot onze grote tevredenheid

De behandeling van onze tandarts was uitstekend in alle punten en dat is ook van toepassing bij de assistente.

De controle is prima

In ieder geval beter dan m'n vorige tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Pijn, prik, behandeling en weg!

Ik had kiespijn, nog steeds een beetje maar de behandeling ging prima en misschien kom ik terug voor een trekkerig, ik hoop het niet maar ik heb nog ruim een week bedenktijd!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Was super vriendelijk probeer je op je gemak te stellen i.v.m. veel angst voor de tandarts

Korte wachtijd

Fijn dat tijdens de controle ook tandsteen wordt verwijderd zonder dat je een nieuwe afspraak hoeft te maken.

Nijverheidssingel 319

4811 ZW Breda