Alles naar wens verlopen

Tevreden

Marina de beste

Marina de beste

Uitstekende praktijk

Prettig en fijn geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed ontvangen en behandeld.

Helder , duidelijk weet waar ik op moet letten, om het behoud van.mijn tanden te houden. Wij zijn 38 jaar behandeld door Johan Tolsma, een top tandarts en persoon was wel wennen aan de nieuwe tandarts. Eerst iemand gehad sprak moeilijk Nederlands, dit aangegeven , gewisseld van Tandarts nu een oudere man , zeer vriendelijk goed verstaanbaar.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik had een afspraak genaakt

Ik dacht dat mijn kies getrokken zou worden ,nu moet ik wachten op maandag met veel pijn voor een beoordeling van de kaakchirurg omdat er een cysten onder zit

Geweldig.

Aardige tandarts en ook de assistent die mij heeft geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik heb nu een fijne tandarts fijne lieve man! Kinderman top

toppie / geweldig

Voor de 1e keer hier. afspraak maken verliep soepel en ik kon snel terecht. Assistente super aardig en vriendelijk. Tandarts (ben ff zijn naam vergeten) kwam binnen, stelde zich voor en na controle een duidelijke uitleg/foto's en hierna behandeling. Super aardige rustige vent. Geen pijn of stress ondervonden tijdens behandeling. Rekening bezorgde mij wel even pijn en stress, maar dat hoort er ook bij. Na 30 jaar bij mijn vorige super goede tandarts dhr. Kootstra ben ik blij met de keuze van deze praktijk.

Het ging prima.

Kon vlug terecht.

Fijne behandeling

Ruby behandelt mij altijd geduldig en rustig en is zeer bekwaam met de dingen die ze uitvoert.

Snel

Leuk en snel

Vriendelijk vlot deskundig

Ondanks mjn opgelopen vertraging in het verkeer was de praktijk zo flexibel om mij toch te behandelen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik werd goed,vriendelijk en kundig geholpen.

Klantvriendelijk, zoals gewoonlijk

Snelle en goede behandeling

Ik kon snel terecht en bin aanhoudende pijn werdt er direct weer plek gemaakt voor een afspraak

goed.

vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ben geen held als het aankomt op een tandartsbezoek. Was altijd patiënt van tandarts Tolsma en zeer tevreden over deze tandarts! Door privé omstandigheden heeft tandarts Tolsma echter bepaalde werkzaamheden moeten stoppen en moest ik dus een andere tandarts kiezen. Nu had ik veel positieve reacties gehoord over tandarts Kinderman dus ben ik vrijdag 26-05-2023 voor het eerst op controle afspraak geweest bij deze tandarts. Nu wil ik altijd graag een tandarts die eerst mens is en dan tandarts, iemand die dus de ‘angst’ voor een tandartsbezoek begrijpt. Tandarts Tolsma begreep dit en ik moet eerlijk bekennen, in tandarts Kinderman heb ik een goede vervanger gevonden! Nu heb ik natuurlijk pas 1x een controle bezoek gehad, dus pas 1x bij deze tandarts geweest tot op heden, maar mijn eerste ervaring met tandarts Kinderman is erg positief en ik zou deze tandarts ook 100% zeker aanbevelen! Als score geef ik nooit ergens een 10, die is namelijk alleen voor Onze Lieve Heer :) vandaar dus een 8 maar bij mij houdt dit dus in dat jullie de hoogste score gekregen hebben die jullie van mij kunnen krijgen!

Fijne Tandarts

Fijne tandarts die mij heeft geholpen met mijn ondergebit

Vriendelijk en professioneel geholpen

Vriendelijk en professioneel geholpe n

Vriendelijk geholpen

Duidelijke uitleg en vriendelijk geholpen

Fijne praktijk

Veel begrip bij angst. Top!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tandarts en assistent zijn vriendelijk en geduldig. Balie medewerker niet zo.

Dit was onze eerste keer op deze locatie.bij binnenkomst moest je aanmelden via de aanmeldpaal. Mijn kind en ik hadden afspraak na elkaar. Ik was eerder en bij het aanmelden ging het goed. Ik meldde vervolgens mijn kind aan, maar de aanmeldscherm gaf aan dat kind " erg vroeg is" en of ik later hem wil aanmelden. De scherm was rood! Ik naar de balie vragen of het klopt dat ik mijn kind later opnieuw moet aanmelden want wanneer is later? Omdat kind samen met mij mee naar binnen gaat straks. De vrouw bij de balie was kortaf, vertelde me op een neerbuigende toon wat ik wist en snapte en vervolgens met een zucht aangaf dat kind al is,aangemeld nadat ze op haar computer keek. Ik als klant kreeg een tegenstrijdige informatie en daar werd ik op afgerekend. Dat voelde niet fijn. Mijn tip voor de baliemedewerker: wees vriendelijk en luister naar wat iemand vraagt ipv zelf maar met opmerkingen te komen alsof ik 4 ben.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

Nijverheidssingel 319

4811 ZW Breda