Vriendelijk en de behandeling is goed.

Mijn ervaring is goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk en zorgzame behandelingen.

Voor het eerst bij deze tandartspraktijk en ik vindt de artsen erg kundig en vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Controle was prima en de assistente heeft het weer perfect gereinigd.

Goede ervaring. 1 reparatie binnenkort.

Super aardige vriendelijke Tandarts

Voor het eerst in mijn levens jaren een echte Tandarts mogen ontmoeten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima, snel goed geholpen.

Prima snel goed geholpen

Netjes en correct

Zeer netjes en super vriendelijk geholpen. Tandarts Marina is echt betrokken bij haar patiënten. Ze legt ook alles duidelijk uit wat ze gaat doen. Erg fijn!

Pozitif

Goed, vriendelijk en kundig

prettig

ik heb ons bezoek als prettig ervaren

Moeizame communicatie

Vanwege taal (nederlandsche taal) van tandarts is communicatie gebrekkig. En ik begrijp niet wat ik bij een orthodontist moet gaan doen, vanwege mijn klacht bij een hoektand. Warrig en onduidelijk.

Is niet zo best

Omdat ze mij 3 maanden geleden een kies hebben geholpen. Om er een klein laagje over te doen. Dan praten we over rechts onder. Vervolgens is die weer los gaan laten. En heeft een andere tandarts mij verder geholpen. En helemaal dicht gemaakt. Het is al iets beter. Alleen ervaar ik koud en warm erg extreem . Dus vraag me nu af of dat ik nu echt geholpen ben. En moet voor elke behandeling de volle mep betalen. Daar ben ik ook echt niet blij mee. Gr Ralf van Dijk 06-03-1985

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 2

Slecht gecoördineerd

Ik vond de behandeling slecht gecoördineerd. De assistent begon met gebitsreininging en halverwege werd dit onderbroken omdat de tandarts de periodieke controle kwam uitvoeren. Tevens vind ik het als patient erg onprettig wanneer medewerkers continue in en uit lopen wanneer ik op de stoel lig voor behandeling.

Klantvriendelijk en deskundig

Er werd duidelijk uitgelegd wat men ging doen en hield zich aan tijdschema

Oké

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik vind mijn tandarts aardig. Assistentes wisselend. Heb er een paar keer een gehad die ik echt niet leuk vond omdat die op een heel onaardige manier haar mening gaf. Laatste keer had ik wel een erg aardige dame. Twijfel soms wel beetje aan hoe ze de tijd rekenen. Laatst was de assistente nog 5 minuten bezig met de factuur of iets van iemand anders, maar die tijd tikte bij mij wel door en heb ik ook voor betaald

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het is niet meer zo fijn als bij Tolsma

Ik zelf vond het een beetje lopende band werk. Zat een meisje om je tanden schoon te maken . Naderhand kwam de Tandarst stelde zich niet voor alleen goedemiddag. Hij keek even zei wat er moest gebeuren en weg was ie weer. Mijn grote zorg is ook wordt het apparatuur wel schoon gemaakt!!! Want de handschoenen van dat meisje roken naar gestikt. Mijn man kwam naar mijn en ik zag dat het apparatuur niet schoon werd gemaakt voor hem .Ik moet binnenkort weer om een gaatje te laten vullen en hoop dat ik krijg te zien dat het apparatuur schoon gemaakt wordt . Anders ga ik me toch zorgen maken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ruby is heel lief en heel goed in haar vak!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel en vakkundig geholpen.

Werd precies op tijd geholpen. Ook werd gelijk een gaatje gevuld zodat ik daar niet voor terug hoef te komen. Verder vriendelijk en professioneel geholpen.

vriendelijk en spontaan

Goes

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik vind het heel erg jammer hoe de communicatie loopt

Ik ben met tandarts kinderman een groot project aangegaan samen met de orthodontist, toen kinderman in Dordrecht werkte. Omdat het project was gestart met hem wilde ik het ook beëindigen met hem. Ik ben erachter gekomen dat hij in Breda is gaan werken, 45 minuten reizen. Dit is de moeite waard als er goed resultaat is. De beugel is eruit, oude kronen zijn weg geslepen nieuwe kronen zijn gemaakt. Ik ben er niet tevreden ermee, dat heb ik ook aangegeven maar de tandarts heeft helaas geen begrip hiervoor. De assistente geeft absoluut geen gehoor aan mijn klachten. Helaas zijn we nu een jaar verder, de kronen zijn nog steeds niet vast ivm tandvlees problemen. Op advies van kinderman heb ik mijn tandvlees laten laten wegsnijden bij proclin. Nu moet weer mijn tandvlees onderzocht worden, ik vroeg bij wie ik moest zijn en de assistente zei “dat weet ik niet”. Keer op keer geeft de tandarts en assistente mij het gevoel: zoek het maar uit. Ik heb geen goed gevoel hieraan overgehouden. Daarnaast worden er helaas ook bedragen in rekening gebracht die niet kloppen. Ik ben zelfs aan het nadenken om verdere stappen te ondernemen.

Xxxxxxxxxxxxxx

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Erg vriendelijk maar vooral professioneel.

Nijverheidssingel 319

4811 ZW Breda