• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik heb het als erg fijn ervaren hoe de tandarts mij gerust stelde.

Ik ben erg tevreden over de manier waarop de tandarts met mij omging. Ik ben erg zenuwachtig en de tandarts is hier goed mee omgegaan. Ook de behandeling is goed verlopen.

Fantastisch leuk vlot team

Super team....en heel goed de tandarts. Ik blijf klant bij jullie

Goede behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijn dat de beschadiging van mijn kies direct kon worden behandeld.

Zie hierboven.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Niet duidelijk over andere mogelijkheden

Er werd niet stil gestaan bij andere opties dan trekken van een tand. Dd assistent was heel vriendelijk de tandarts komt wat gehaast op ons over. Mogelijk komt dit door de werkdruk. Dat is wel jammer.

Snel, professioneel en vriendelijk

Korte wachttijd, werd snel geholpen en verliep heel soepel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kroon was losgeraakt en ik kon vrijwel meteen komen. Zeer goede service.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn eerste kennismaking controle is goed gegaan

Prima Goed geholpen Goed uitgelegd wat er gaat gebeuren Gewoon goed

Slecht

Tandarts niet te verstaan vanwege taalgebruik Was rommelig allemaal stoel viel om verdovingsspuit was voor de helft leeg gespoten in me mond inplaats van in tandvlees vroeg om vaak speeksel af te zuigen gebeurde niet waardoor ik vaak in braak neigingen kwam kortom was geen fijn bezoek kies wel goed gevuld niks mis mee Bij mijn vrouw vorige x precies het zelfde alleen na 2 dagen kies alweer afgebroken. Ze is niet meer terug geweest we gaan denk kijken voor andere tandarts

Kundig

Geen opmerkingen

De tandarts is vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima praktijk met leuk personeel

Alles wordt op tijd gepland en goed gecommuniceerd. Mocht er iets aan de hand zijn dan weet de receptioniste snel een plekje te vinden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel blij met het mooie resultaat

Ik was al enige tijd ontevreden over een aantal verkleurde vullingen, maar wist niet zo goed hoe dit nu op te lossen. Zonder dat ik hiernaar hoefde te vragen, stelde de heer Kinderman bij een reguliere gebitscontrole voor om dit met een cosmetische behandeling op te lossen. Dit gaf mij vertrouwen om hiervoor te kiezen. Ik ben echt heel blij met de fraaie natuurgetrouwe uitkomsten, en kan de heer Kinderman, naast zijn vriendelijkheid, ook zeer prijzen voor zijn grote specialisme!

Fijne tandarts praktijk

Vriendelijk tandarts en assistent goed en duidelijk communicatie

Netjes en proffesioneel

Vandaag controle gehad, en zoals altijd zeer vriendelijk en goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettige ontmoeting. Uitstekende behandeling. Laagdrempelig. Dik tevreden deze eerste keer.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Punctueel, klantvriendelijk, prettig en vakkundig

Prettig, klantvriendelijk en vakkundig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk , gaat goed te werk

Slecht

Medewerkster aan de balie is heel arrogant. Als je een afspraak wilt maken dan is er nauwelijks plek en als je dan weer opnieuw belt dan is er wel weer opeens plek. Er wordt een afspraak gemaakt terwijl het niet nodig is en je weet niet waarom je een afspraak hebt.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3

Hele goede ervaring

Zeer goed geholpen door zowel de tandarts als de assistente

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd lachend er naar toe en lachend weer naar huis

Nijverheidssingel 319

4811 ZW Breda