Geruststellend

Naar de tandarts gaan is geen favoriet voor mij Maar ze deed het rustig en daarna met het tandsteen weg halen werd steeds verteld wat ze deed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel fijne ervaring met mijn tandartsp

Heb het niet zo op tandartsen maar mijn tandarts stelt me iedere gerust dat niks gebeurt.

Tandvriendelijk

Ik kiesvoor deze tandvriendelijke tandarts praktijk

Fijn geholpen

Vriendelijke vrouwelijke tandarts en assistenten, die heel fijn samen werken.

Goede tandarts en

Goede en leuke tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Afspraak maken is heel makkelijk de service en behandeling zijn uitstekend

Vlot geholpen, beperkte kennismaking

Verwachtte bij mijn eerste bezoek een kennismakingsgesprekje. Het bleef beperkt tot handen schudden en een vraag over de aard van mijn medicatie door de assistente. Ook was niet duidelijk dat het schoonmaken van mijn tanden standaard bij de controle wordt gedaan. Dit ben ik niet gewend, zodoende was ik verbaasd. De behandeling verliep verder vlot, daarom wel positief over het geheel.

Snelle en vriendelijke behandeling

Ik werd op mijn gemak gesteld.

Fijn en vertrouwelijk.

Lieve mensen. Maken je rustig en geven vertrouwd gevoel als je het spannend vind

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mooi op tijd vriendelijk en goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik had het gevoel dat er weinig tijd was

Misschien,want ik werd 'n half uur later als was afgesproken geholpen, en eigenlijk had ik het gevoel,van weinig tijd,en gauw gauw,gelukkig heb ik 'n goed mond met tanden de mevrouw die tandsteen verwijderde deed haar werk goed,maar de tandarts was moeilijk te verstaan op enkele vragen van mij,en ze had het over de v olgende keer,maar dat is bij mij over 'n jaar.

Erg goed

Snel geholpen

Super eerste indruk

Mijn kinderen waren helemaal niet bang omdat de tandarts super leuk met haar was. De grapjes hoor ik nog steeds

Vriendelijk, empathisch, deskundig.

altijd vriendelijk geholpen

We zijn bezig met een volledige prothese en klik gebit en wordt altijd vriendelijk en correct geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn tandarts is gestopt. Tandarts Carcia verwelkomde mij.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

U slogan maakte het helemaal waar ' just a better care'

Professioneel, aandacht punten en klantvriendelijk

Alles verliep prima

Makkelijk om een afspraak te maken geen lange wachttijden. Behandeling vlug en goed uitgevoerd.

Goede en pijnloze behandeling

Zoals altijd is Ruby IJdo aardig en kundig, nette en pijnloze behandeling, is zeer vriendelijk en geeft precies aan wat ze gaat doen, TOP.

Een tevreden patient

Ik ben uitermate tevreden over de dienstverlening van Tandartsenpraktijk Nijverheidssingel.

Goede proffesionele ervaring

Goede ervaring. Gezellige mensen, die het goed voor elkaar hebben.

Word altijd goed geholpen

Ik vind het ook altijd fijn dat ik een herinnering mail ontvang. Anders vergeet ik het soms.

Controle en gelijk afgewerkt

Nijverheidssingel 319