Ben al langer patiënt en heb hier ook mijn beugel laten zetten. Nu een nieuwe tandarts sinds de vorige met pensioen is gegaan. Prima geholpen en snel gegaan

Het verliep soepel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Voor mij de perfecte tandartsenpraktijk.

Ik vind hier alles onder 1 dak, en er wordt echt meegedacht in oplossingen. Prima bereikbaar telefonisch, reminder als je een afspraak hebt, en geen lange wachttijden. Wat in deze tijd al heel bijzonder is. Ga zo door!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vertrouwd, Kundigheid en vaste uitvoerende vakbekwame personen

Zeer uitmuntend GOED

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd goed geholpen door de tandarts en mondhygieniste! Zeer tevreden!

Prima tevreden

Prima ervaring met tandarts Marina en assistente Marlou. Marlou is heel duidelijk in wat ze gaat doen. Ik ben dimk tevreden.

goede ervaring

de bel zit tehoog

GEWELDIG

IK ben al patiënt bij Johan Tolsma vanaf de Acaciastraat. Dus al zón 45 jaar. Helaas moest Johan stoppen en heb ik even een uitstap gemaakt naar een praktijk dichter bij huis. Snel kwam ik erachter dat ik daar geen klik had en kon gelukkig weer terug komen naar de Nijverheidssingel. Mijn ervaring is dat het een hele fijne praktijk is met gevoel voor de mens en eventuele angst voor de tandarts.

Heel prettig

Contact zeer vriendelijk in behandelkamer. Receptie mag wat meer betrokken houding laten zien. Niet onderuitgezakt in stoel. Wel prima te woord gestaan.

Heel tevrede

Duidelijk uitleggen wat ze gaan doen,heel tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

ik heb een goede ervaring met de praktijk

Vriendelijk welkom

Professioneel Aandacht Geruststellend

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

dagje uit bij de tandarts

Alles is top geregeld en super vriendelijk.

Redelijk

Het was de eerste keer dat ik in uw praktijk kwam. Ik had wat meer uitleg over de praktijk verwacht

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben er goed geholpen, zeker door de assistente van de tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Moest wel iets langer wachten maar verder was het allemaal prima

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

goed zoals deze hoort tde zijn

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik kwam voor contrôle en aanpassing, dus ik ben nog onder behandeling.

Deskundig en vriendelijk.

Ooit heel lang geleden via een broer die samen met Johan Tolsma in dienst heeft gezeten in de praktijk aan de Acaciastraat terecht gekomen. Nooit de behoefte gehad om te switchen van tandarts. Altijd correct en netjes behandeld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hele fijne en kundige tandarts

Heel prettig geholpen. Mijn gebit is gereinigd en verder heel fijn geholpen. Prijs kwaliteit is prima. Ik kan de tandarts echt aanbevelen.

Vriendelijk, duidelijk en behulpzaam

Voor de eerste maal deze praktijk bezocht. Werden vriendelijk ontvangen. Tijdens de mondcontrole werd duidelijk verteld wat er ging gebeuren. Assistenten en tandarts waren behulpzaam bij controle/behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke ontvangst en prima tandartsen met goede adviezen

Ik kom al bijna 40 jaar in deze praktijk. Er zijn inmiddels wel wat wisselingen geweest in bij de tandartsen maar de kwaliteit is altijd hoog gebleven.

Netjes op tijd

Vriendelijke ontvangen

luisteren

Gewoon prima tandarts luisterd ook na je

Supersnel en goed geholpen

Mijn brug was losgelaten dus ik liep met een groot gat in mijn mond. Gebeld met de praktijk en kon dezelfde middag nog terecht. De brug zit weer goed. Ik ben zeer tevreden!

Nijverheidssingel 319

4811 ZW Breda