goede service

ik heb angst voor de tandarts maar ze waren vriendelijk en probeerde mij gerust te stellen heel goed ja ik raad het iedereen aan om daar naar toe te gaan

Erg tevreden

Kundigheid en Vriendelijkheid zowel tandarts al assistente

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik werd professioneel en klantvriendelijk geholpen

Ik mocht ondanks mijn vergissing over het tijdstip toch komen en werd door de tandarts volledig behandeld inclusief verwijderen van tandsteen, waarbij aandacht was voor mijn toestand sinds vorige keer. Voor het eerst in drie jaar pas weer dus als het nodig is werden röntgenfoto's gemaakt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Even wennen zo midden in stad, fiets op de stoep voor deur is niet ideaal, maar verder fijne praktijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik had geen gaatjes dit keer ,het was ook mijn eerst bezoek ivm Pensioen gaan van vorige tandarts .Ook de mondhygieniste ,Prima!

Oke

Prettig

Kundige en aardige tandarts Marina

Tandarts Marina is heel kundig voor zover ik dat kan beoordelen. Hele vriendelijke medewerksters die alles begrijpelijk uitleggen en korte wachttijden Deze beoordeling is niet meer van deze tijd v.w.b. de namen van de medewerkers De tandartsen Tolsma en van Erp zijn niet meer bij de tandartspraktijk en ook Desi is uit het zicht verdwenen

KUNDIG VRIENDELIJK

VRIENDELIJKE MENSEN DIE WETEN WAT ZE DOEN DENKEN GOED MET JE MEE

Duidelijk

Zou graag behandeld worden door dr. TOLSMA

Vriendelijk, kundig,

Betrokken en vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer prettig personeel, met name assistent

Netjes ontvangen, vakkundig personeel. Nette praktijkruimte.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn ervaring een tandarts is bij mij geen favoriet. maar ik ben fijn geholpen door tandarts Kostos. Deze naam komt niet voor,dus de andere vragen beantwoord ik niet.

Goede tandartsprakrijk

Prettige, fijne tandartsprakrijk.

Gewoon goed

Heel goed en vakkundig geholpen geen pijn gehad terwijl ze bezig was

Prima.

Ik heb nu sinds 2 jaar andere tandarts aan Nijverheidssingel en is gewoon prima. Daarnaast altijd een fijne ontvangst

Goed en snel

Grondige controle

Nadat mijn vorige tandarts gestopt is met zijn praktijk, ben ik bij deze praktijk terecht gekomen. Hier is de controle grondig uitgevoerd met uitvoerige uitleg. Er was ruimte om vragen te stellen, wat erg fijn is, en ook voor een kort kletspraatje wat wel geruststellen werkt ook al kom je er niet voor de gezelligheid. Ik ben blij met de zorgvuldigheid waarmee de controle is uitgevoerd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Weer een schoon en fris gebit

Tandsteen verwijderd en schoongemaakt. Ik kan er weer een half jaar tegen.

Tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Jammer, dat u geen afspraakkaart gebruikt.

Ik weet dus nu niet de naam van de tandarts, die mij geholpen heeft. Ook niet van de mondhygieniste.

Ontspannen

Prima ontspannen sfeer

Prima!

Alles super!

Matig

Je komt met pijn en gaat weer met pijn weg en dan horen ze hoeveel pijn je ervan hebt en doen ze hem niet trekken de kies moet je pillen slikken

Goede verzorging

Tand laten maken voortanden netjes gedaan toppie

Nijverheidssingel 319

4811 ZW Breda