Matig

Je komt met pijn en gaat weer met pijn weg en dan horen ze hoeveel pijn je ervan hebt en doen ze hem niet trekken de kies moet je pillen slikken

Goede verzorging

Tand laten maken voortanden netjes gedaan toppie

Snel en effectief

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

goed en vriendelijk behandeld, ook goed advies gehad !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Erg tevreden over de behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Oké. Goed én fijne ervaring in de drukte tijdens en in normaal gesproken goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne praktijk (kind vriendelijk)

Wij zijn net verhuist naar deze praktijk. Super vriendelijk, goed advies en leuk met onze kinderen.

Uitstekend!

Informatie, dienstverlening en behandeling waren goed.

Vriendelijkheid

gewoon goed

vriendelijke mondhygieniste

Prima en vlot geholpen

Kwam binnen en werd meteen en goed geholpen. Ondanks dat de tandarts niet uit Nederland kwam was alles duidelijk..

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Klantvriendelijk heid is een topper

Deb tandarts en zijn assistent waren heel erg vriendelijk. Behandeling was pijnloos Iedereen heeft geduld en zorgt ervoor dat je thuis voelt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

goede verzorging deskundig mijn boven gebit gemaakt ben erg tevreden

de tand arts die mij behandeld heeft Joffre Nouel maar staat niet op de invul lijst maar wel in de praktijk van de heer Tolsma

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben nu 1x geweest en werd goed behandeld maar is het te vroeg om wat meer te beoordelen. Ik kwam van de tandartsenpraktijk Dr. Oomen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke tandarts en goed advies

Zowel de medewerkers aan de balie als de tandarts (de heer Kinderman) zijn vriendelijk. Bovendien gaf de tandarts een volledig advies.

Geholpen zoals verwacht

Een spoed door een ongeluk, en kon snel terecht. Prima dus.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Gewoon een erg fijne tandarts.

Een uur te vroeg werd toch binnen 5 min geholpen

Prettig bezoek

Netjes op tijd. Fijne tandarts en fijne assistente.

Goed en snel

Snel

Goede eerste controle

Goede eerste controle, tandsteen verwijderen, foto’s maken. Mijn vorige tandarts ging met pensioen. De laatste foto’s waren uit 2019. Tandsteen verwijderen was een stuk vriendelijker voor de mond dan in de vorige tandartspraktijk. Tandarts Kostas en zijn assistente waren duidelijk en vriendelijk. Een goede ervaring.

Prima geholpen.

Het was mijn eerste bezoek en dat is altijd spannend. Ik werd goed ontvangen door de baliemedewerkster en de assistente. Tandarts Kinderman was vriendelijk en ik kreeg keurig uitleg over wat hij had waargenomen. Over een halfjaartje weer een controle-afspraak gemaakt.

Aardige vrouw

Goede behandeling en duidelijk

Prima, vriendelijk.

Was snel aan de beurt, vriendelijke mensen. En de controle behandeling is, voor zover ik kan inzien, goed gegaan

slechte ervaring

als je aangeeft dat je hartpatient bent en de medicijnenoverzicht bij je heb, en ze trekken 2 kiezen en je bloeding wilt niet stoppen en je 2keer naar de kaakchirurg moet om het te hechten omdat de kiezen pas getrokken mogen worden als je 3 dsgen stopt met bloedverdunners ben je als tandarts een waardeloos iemand

Goed en beleefd geholpen

Positief