Prima prima

Erg fijne tandarts

Marina is een fijne tandarts die alles goed uitlegd en niet hardhandig is. Ze gaat met beleid met de patiënt wat erg fijn is.

Erg prettig

Was enorm zenuwachtig. Heb dit uitgesproken en er was begrip voor. Alles is stap voor stap gedaan met goede uitleg en op mijn tempo

Kundig en vriendelijk

Ook tandarts Joffre Nouel heeft mij onderzocht, deze staat niet in de lijst maar is ook kundig en erg vriendelijk.

Ik vond het erg prettig

Ik heb normaal angst voor de tandarts maar werd erg op mijn gemak gesteld.

Goed en blij

Echt lie

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Opgelucht en zeer tevreden!!!

Ik was meer dan 35 jaar bij Johan Tolsma, die me ver van de angst voor de tandarts heeft afgeholpen; angst veroorzaakt door een andere tandarts in mijn jeugd. Toen ik voor het eerst bij Johan kwam, was ik zeker 12 jaar niet meer naar de tandarts geweest. Schrik was groot toen hij ging na zoveel jaar ging stoppen. Bij mijn nieuwe tandarts, Danielle, ging het de eerste keer niet goed door - opnieuw- mijn angst. Ik heb inmiddels een paar behandelingen bij Danielle gehad en ben vast besloten bij haar in behandeling te blijven. Fijne tandarts en - niet te vergeten - fijne assistentes. Dank je wel! Johan toen en Danielle nu en niet te vergeten alle assistentes door de jaren heen, maar ook het vriendelijke baliepersoneel.

Prima.

Prima. Vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geweldig dat ik een uur na bellen al terecht kon voor behandeling.

De mogelijkheid om zo snel af geholpen te worden was fantastisch. Dankjewel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Deskundige, vriendelijke zorg met alle aandacht.

De mondhygieniste nam alle tijd voor mij en ging heel grondig en zorgvuldig te werk. Ze was ook heel vriendelijk en geduldig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed vriendelijk en keurig geholpen

Goede ervaring

Good

Good

Meedenkend in oplossingen

Meedenkend in oplossingen. Zeer goede uitleg over je gebitstoestand

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wordt op tijd geholpen, alles wordt goed uitgelegd, iedereen is vriendelijk.

Werd zeer vakkundig geholpen

Nadat ik s'morgens een afspraak had gemaakt kon ik gelukkig dezelfde middag terecht. Waar mijn gedeeltelijke afgebroken kies vakkundig werd hersteld Na nog wat grapjes gemaakt te hebben ,ging ik weer lachend naar huis.

Vriendelijk en goed geholpen

Was op afspraak en was gelijk aan de beurt. Alles werdt duidelijk uitgelegd

Uitstekend!

Prettige behandeling en vriendelijk!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kon direct terecht voor noodgeval

Erg tevreden

Erg vriendelijk en goed en snel geholpen!! Fijne praktijk!

Een fijn snel bezoek

Het fijne vond ik dat er op tijd gewerkt werd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

ER is heel veel zorg besteed aan het schoonmaken van mijn gebit door de mondhygieniste. Dank daarvoor. Zo zorgvuldig!

Vriendelijk behandeld

Zowel tandarts als assistent zijn heel vriendelijk geweest. De tandarts heeft maar heel even mijn mond gekeken en was snel weg. Dat verbaasde mij. De assistent was erg vriendelijk en luisterde goed. Gaf ook goed uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima tandartsen praktijk met aardige mensen

Het enige jammere is betaald parkeren. Maar ik was zo op tijd aan de beurt dat het niet meer dan €1,30 kostte. Dus dat viel mee.

Nijverheidssingel 319

4811 ZW Breda