vriendelijk en goed geholpen

goede ervaren tandarts

goede ervaren tandarts. Goede uitleg wat ze gaan doen nette omgeving

Goed en vriendelijk

Je wordt altijd goed en vriendelijk geholpen door tandarts en andere medewerkers

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Op een hele prettige manier geholpen

Ik kon dezelfde dag nog terecht Iedereen aardig, vulling zit er goed in

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede service, voorlichting en vriendelijk personeel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Onpersoonlijk en to the point

Ik kom al sinds mijn 10de jaar bij (toen nog) Tandarts Tolsma (en Van Erp): dat is nu bijna 40 jaar. Destijds was ik heel blij met deze tandarts omdat je werd gerust gesteld, er een praatje gemaakt werd en er meegedacht werd met bijvoorbeeld financiële omstandigheden. De laatste jaren vind ik dat het steeds onpersoonlijker is geworden. Ik voel me een nummer als ik alvast in de stoel moet gaan zitten voordat de tandarts er is, in plaats van door hem/ haar begroet te worden bij binnenkomst... en de aanmeldzuil vind ik in dit licht zeker geen aanwinst! De assistenten en tandartsen zijn verder heus vriendelijk en beleefd en voor zover ik kan beoordelen doen ze hun werk goed maar toen het kleinschaliger was kende men jou en ik kende hen. Dus ik ga niet meer met zo'n gerust gevoel als vroeger. Ik ben zelfs aan het overwegen van tandarts te veranderen om deze reden.

Was goed gegaan

goed en snel geholpen

Niet lang te wachten,daarna fijn geholpen door Danielle en team!

Strak geregelde organisatie

Vriendelijke mensen, goede behandeling

Top begeleid

Ik moest mijn gaatjes gaan vullen. Ik vind het stiekem erg spannend maar ik werd door de tandarts en de assistente goed geholpen en ondersteund. Ik ben erg tevreden over de service. Bedankt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alles om de patiënt op zijn gemak te stellen.

Een goede tandarts die er is als ik hem nodig heb !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer tevreden! Deskundig en klantvriendelijk personeel

Vandaag zeer prettig en vakkundig geholpen doorTandarts Marina en mondhygiëniste Huru!

Ik werd snel geholpen.

Schrijf ik niet

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Assistent was ontzettend duidelijk en meedenkend

Tandarts is als altijd vriendelijk en pragmatisch. Deze keer een nieuwe assistente gezien. Ze was echt heel duidelijk. Alles wat ze ging doen werd kort en helder uitgelegd. Ze was voorzichtig bij het tandsteen verwijderen en de behandeling was pijnloos. Erg prettig.

gewoon goed

goed personeel altijd correct. en eerlijk advies.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De ontvangstruimte vind ik steriel, niet warm. Kapstok staat ver weg. De zuil werkt prima, maar ik vind het erg onpersoonlijk. Ik weet eigenlijk ook niet door wie ik behandeld ben van de dames. Ik dacht Daniela. De behandelwijze was vriendelijk.

correcte behandeling

Ontzettend behulpzaam en vriendelijk en bekwaam personeel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Er moesten drie kiezen worden getrokken en dat is goed gegaan, werd goed uitgelegd wat er ging gebeuren en kon aangeven wanneer het niet goed ging.Ik ben erg tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ben echt vriendelijk behandeld. Kon gelijk komen voor een afspraak.

Had geen tandarts meer..kon gelijk komen en geholpen worden.. ben zelf echt bang van een tandarts behandeling. Maar werd rekening mee genomen en werd gerustgesteld. Dus respect

Helemaal top

Word altijd goed geholpen

Fijne praktijk

Snel aan de beurt fijne tandarts

Vriendelijke en professionele tandartsenpraktijk

Ik kom hier al vele jaren tot tevredenheid. Vandaag wel lang wachten op tandarts omdat preventieassistente de reiniging van implantaten niet kon doen. Was in mijn eigen belang, dus geen probleem. Tandarts was zeer humoristisch en prima deskundige behandeling. Ook de dames aan receptiebalie behulpzaam en attent. Cees, Breda

Prima gebitscontrole

Eerste keer in deze praktijk. Duidelijke uitleg en vriendelijke benadering. Na tandencheck gelijk reiniging gehad. Prettige en beleefde medewerkers.

vriendelijk, zakelijk, met vertrouwen

Ik heb vertrouwen