Ruby is een hele kundige, fijne en geruststellende mondhygiëniste

Ik, als een beetje een angsthaas, voel me erg op mijn gemak bij Ruby. Zij is ook erg kundig en meedenkend. Ze laat weten welke punten er verbeterd kunnen worden, die ik van harte nastreef omdat mijn gezondheid een van de belangrijkste zaken in mijn leven zijn. En de keer erop bespreken we die verbeterpunten, heel fijn!

Heel fijn geholpen

Iets te lange wachttijd

NA

NA

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Indien nodig kan ik altijd snel terecht.

Het is even wennen na het vertrek van Tolsma. Maar we krijgen nog steeds de goede zorg die we al meer dan 40 jaar gewend zijn.

goed.

Vriendelijk ontvangen en behandeling goed.

Goede uitleg

Goed tot nu toe

Geacht Mevrouw of Heer J

Is goed.

Vriendelijk en goed behandeld.

Ik vind prima.

Vakkundig en goed

De controle en het verwijderen van tandsteen werden vakkundig en op een prettige manier gedaan.

Netjes behandeld

Op tijd aanneemt beurt en prima geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben erg bang voor de tandarts en ze stellen je erg gerust en word netjes geholpen

uitstekende service

waren vriendelijk ondanks ik angst heb van een tandarts ze heeft mij wat gerust kunnen stellen verder vriendelijk personeel en goede service

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel handelen om snel een probleem op te kunnen lossen

Erg prettig, er werd de tijd genomen om te bespreken wat het probleem is en hier werd gericht naar gekeken en plan van aanpak gemaakt(verwijzing naar kaakchirurg) het nadeel is dat ik verga van de pijn en bij de kaakchirurg pas 2 mei terecht kan. Ik vind het wel als minpuntje omdat ik onder vrijwillige bewind sta. Dat die elke keer schriftelijk toestemming moet geven voor behandeling. Ik snap dat er toestemming moet gegeven worden maar zorg dan dat dit een algemene is waardoor het noodzakelijke gedaan kan worden en ik niet iedere keer opnieuw dit moet regelen

Een fijne tandartsenpraktijk

Al jaren een fijne tandarts leggen goed uit wat ze gaan doen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Meer acties dan alleen controle

Ik kom voor controle. Maar voordat ik het door had werden er foto's gemaakt en gepolijst etc. Terwijl daar ook allemaal kosten bij komen kijken

Aardig en deskundig personeel

Aardig en deskundig personeel

Goede tandarts

Wordt er altijd goed geholpen

Onrustige behandeling

Ik kon eerder komen vanwege een breuk van een brug/tand. Er wordt niet met rustig overlegd wat hiervan de gevolgen zijn, maar ik word direct doorgeleid naar orthodontist. Na een quick scan van deze laatste kan ik een vervolgafspraak maken en het kostenoverzicht afhalen bij de receptie. Geen uitleg, geen gesprek over het kostenoverzicht en de geplande ingrepen.. Ik ben zeer tevreden met de praktijk, ben er vanaf 1985 bij, maar ik ervaar de (voorbereiding) op de behandeling als onpersoonlijk.

Uitstekende zorg!

Prettig contact en vriendelijke mensen. Professionele tandarts die met je meedenkt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel fijne behandeling van receptie tot tandarts

Heel gemakkelijk om een goede afspraak te maken bij urgentie ook. Vriendelijke ontvangst aan de receptie en vakkundige behandeling door tandarts en tandartsassistente

Hele goede ervaring

Ik kon heel snel terecht en de behandeling afspraak is er snel na.

Heel vriendelijk en behulpzaam

Erg goed geholpen en vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima ontvangst voor 1 e keer bij “onze” nieuwe tandarts.

Nadat onze tandarts gestopt is bij deze praktijk gekomen na advies van de oude praktijk. Aardig personeel en behulpzame baliemedewerker. Ik voelde me snel thuis en op mijn gemak bij deze tandartsenpraktijk.

Nijverheidssingel 319

4811 ZW Breda