Netjes en goed geholpen

Ik had een fijne ervaring in de praktijk, werd goed geholpen en was ook snel weer weg. Iedereen was vriendelijk en heb goede aanbevelingen gekregen

Denken graag met je mee

Als je pijn hebt kun je vrijwel meteen terecht. Je wordt serieus genomen.

Top teams.

gewoon goed

Altijd keurig geholpen zelfs na een retractie

Vlot geholpen

In het weekend was een van mijn voortanden onder, doormidden gespleten . Dat was geen fraai gezicht en ik was blij dat ik gelijk maandagochtend om 10 uur mocht komen. Wat ik als feedback wil meegeven is dat ik t prettig had gevonden als er eerst even met mij overlegd was . Nu was t een mededeling dat ze er een stukje ging aanzetten . Vervolgens vroeg ze of ik een verdoving wilde hebben, echter deze tand was al dood , na mijn opmerking gingen ze pas in t systeem kijken of dat zo was. Na afloop heb ik zelf gevraagd wat er nog voor andere mogelijkheden zijn. Ze gaf toen aan dat een kroon ook nog een optie was, ik heb toen zelf om een offerte gevraagd en deze ook dezelfde ochtend nog per mail ontvangen. Dat was een pluspunt. Verder vind ik dat de tandarts de handeling zelf vakkundig, snel en netjes heeft uitgevoerd.

We waren met 3-en Vlot en efficiënt en vriendelijk geholpen

Goed en snel geholpen.

Goed en snel geholpen.

Vriendelijke benadering.

Leuk contact met de mondhygiëniste. Alleen jammer dat het er blijkbaar nogal veel zijn, zodat je misschien iedere keer wel een ander kunt krijgen. Ik hoop dat de tandarts wel steeds dezelfde blijft. Wat is een IP-adres?

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

vriendelijke mensen en goed geholpen.

ik ben goed geholpen door vriendelijke mensen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Uitstekend, zoals ik al jaren van de praktijk gewend ben.

Kan steeds op korte termijn een afspraak maken. Deskundigheid en vriendelijkheid zijn voor de praktijk belangrijk. Steeds goed overleg over vorm en verloop van de behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima behandeling en heldere uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima ontvangst en vriendelijke behandeling

Zie boven

Aardig

Aardig en professioneel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke personeel vlot geholpen, alleen slechte stalling voor fietsen.

Prettig behandeld.

Profesionele vriendelijke tandartspraktijk

Vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel, en de bevestiging van een vervolgafspraak wordt per mail verstuurd. De afgelopen keer is dit echter mis gegaan, waardoor ik opnieuw moest bellen voor de juiste tijd.

Mooie grote praktijk

Maandag voor het eerst geweest ben zeer tevreden

perfect

Ik ben al jaren patient bij deze tandartspraktijk, ik denk nu zo'n 40 jaar, altijd zeer goed geholpen door mijn vaste tandarts de heer Tolsma, deze heeft helaas moeten stoppen, maar nu gaan we op dezelfde voet verder met degene die de praktijk hebben over genomen

ZOALS ALTIJD BEN IK NOG STEEDS ZEER TEVREDEN

ZIE BOVEN

niet zo best meer

mijn ervaring op 11-01-2023 om 10:30 uur. met de tandarts vond ik nu niet zo begrip vol meer. de assitente legde mijn veel meer uit dan de tandarts zelf. het is gewoon lopende band werk. er is elke keer wel weer wat met die enkele boven tanden die ik nog heb.en waar ik zo zuinig op bent. ik krijg het gevoel dat mijn tanden kapot gaan dor maar steeds te boren.of ze vullen niet goed maar steeds is er wat. ik heb in inplantaten in mijn onder kaak. de assitente vertelde mijn dat ik na tien jaar een ander gebit kan laten plaatsen op mijn inplantaten.ze zegt je kan het straks aan de tandarts vragen. ik kreeg daar de kans niet voor want ze was al weg naar de volgend patient.(dus lopende band werk).dus daar lag ik dan en ik kon gaan. mag weer over een half jaar ter controle weer terug komen. ik wil deze boven tanden die ik nog rest zolang mogenlijk behouden. ik poest mijn tanden ik heb borsteltjes voor tussen mijn tanden elke dag doe ik dat, maar het is of ik niet geloofd word. en word het steeds weer opnieuw uit gelegd hoe ik het moet doen. en ik krijg daar een schuld gevoel van.dat zo mijn tanden steeds maar kapot geboord word. sorry maar ik weet niet meer wat ik hier nou nog van moet denken. maar het word steeds minder leuk.altijd maar negatief,nooit doe ik het goed.om maar weer te kunnen boren.als ze goed en profisioneel mijn tanden vullen.en iok poets erg goed dan kan het niet zo zijn.dat er elk half jaar wat is.ik heb al zo weinig boven tanden.dat wil ik graag behouden. sorry voor mijnlange bericht maar dit zatmij al zolang dwars. en omdat ik nu een mail kreeg wat mijn bevindingen waren gooi ik het er nu allemaal uit. dit was het zo beetje.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Je word altijd vriendelijk en goed geholpen

Tandarts is altijd vriendelijk ze neemt ook echt de tijd voor je en legt alles goed uit over wat ze gaat doen en wat ze gezien heeft

Zeer fijn!

Wat een bekwame tandarts, stelt je eerst op je gemak. Zeer professioneel en vriendelijk

Goede praktijk

Word goed geholpen