Goed geholpen
Fijne, aardige tandarts.
Doordat de tandarts geen Nederlands praat ben ik genoodzaakt om begeleiding mee te nemen, jammer en belastend want ik zou het anders alleen kunnen.
Het kan inderdaad vervelend zijn als je niet in je eigen taal kunt communiceren met de tandarts. Het is belangrijk dat je je comfortabel voelt tijdens je tandartsbezoek. Het zou goed zijn om contact op te nemen met onze tandartspraktijk om te vragen of er Nederlandse sprekende tandartsen beschikbaar zijn. Wij gaan dan kijken welke tandarts het beste aan je behoeften kan voldoen. Hopelijk kunnen we je bij het volgende bezoek aan de juiste tandarts koppelen. met vriendelijke groet, Natalie Palte
Ik ben zeer tevreden over deze tandarts
wordt netjes geïnformeerd wat er gedaan is en geven ook aan wat er de toekomst te verwachten valt
Maandag een afspraak 5 minuten binnen geweest dinsdag terug komen voor schoonmaken en dat moet ik van de assistente te horen gekrijgen wat er is met me gebit 6 maanden is t begonnen en nu pas krijg ik het te horen gewoon slecht. Ben blij dat er 1 iemand daar rond loopt die de waarheid verteld
Betreft: Onze oprechte excuses voor het ongemak Graag wil ik onze oprechte excuses aanbieden voor de ervaring die u heeft gehad tijdens uw recente bezoek aan onze praktijk. Het spijt ons te horen dat u teleurgesteld bent in onze communicatie en de behandeling van uw gebit. Het is absoluut niet onze bedoeling om u in het ongewisse te laten over de staat van uw gebit. We begrijpen dat het frustrerend moet zijn om pas na zes maanden informatie te ontvangen over uw situatie. Dit is zeker niet het niveau van zorg dat wij willen bieden. Wij waarderen het dat u ons erop hebt gewezen en zullen uw feedback serieus nemen om onze communicatie en dienstverlening te verbeteren. Het is voor ons belangrijk dat u zich gehoord voelt en dat u de juiste informatie krijgt over uw gezondheid. Mocht u verder nog vragen hebben of als er iets is wat wij voor u kunnen doen, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen. Wij willen graag helpen en ervoor zorgen dat uw volgende ervaring bij ons beter verloopt. Met vriendelijke groet, Natalie Palte
kleine telleurstelling de door mijn tandarts geadviseerde behandeling bij de mondhygiëniste wordt nu door steeds gecanceld zoo ook dinsdag 22 okt.Nu zit ik alweer 3 dagen te wachten op een nieuwe afspraak die de dame aan de receptie niet durfde maken hpelijk hersted U deze kleine tekortkoming
afspraak op tijd en vriendelijk personeel
Ik werd vriendelijk en menselijk onthaald en het was een goed op elkaar ingespeeld team! Door wat geintjes over en weer was er totaal geen spanning en was het een leuk bezoek.
Eerste ervaring met nieuwe tandarts,ik ben zeer tevreden.
Na een nacht niet slapen van de kiespijn heb ik 's ochtends meteen gebeld met de vraag of ik die dag nog komen komen. 2 Uur later lag ik in de tandartsstoel. Kies moest eruit. Dit is vakkundig gebeurd en de verdoving deed goed zn werk. Nadien was het een dag of 3 nog wel behoorlijk beurs, maar ook dat is inmiddels weggetrokken.
Het schoonmaken van mijn gebit was waardeloos. 2 keer wat pulken en klaar. De assistente kon ook alleen maar zeggen, Open. Dicht ............ de meeste zijn nauwelijks te verstaan!!!!! Niet voor herhaling vatbaar.
Het spijt me te horen dat u niet tevreden bent met de gebitsreiniging. Uw feedback is waardevol en het is belangrijk dat u zich gehoord voelt. Het lijkt erop dat er onvoldoende aandacht is besteed aan uw wensen en dat de communicatie niet duidelijk was. Misschien is het een goed idee om dit te delen met de tandarts, zodat hij/zij hierop kunnen inspelen en verbeteringen kunnen aanbrengen. Uw ervaring kan helpen om de dienstverlening te verbeteren voor toekomstige patiënten. Als u verdere hulp nodig hebt, of als u een andere afspraak wilt maken, aarzel dan niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Natalie Palte
Roxana is een fijne tandarts!
maak afspraak voor een combi mondhygiëniste tandarts maar wordt alleen tandarts gedaan moet een andere afspraak maken voor de mondhygiëniste
Mijn nieuwe ondergebit past geweldig fijn
vriendelijke en professionele behandeling
Een vriendelijke tandarts en kundig
Ik ben zeer professioneel behandeld en begeleid.
Tandarts deelt basis informatie Assistent is altijd super vriendelijk Administratie achter de balie is juist helemaal niet vriendelijk. Krijg altijd wel het gevoel dat er extra werkzaamheden worden gepland die niet altijd nodig zijn. Het is erg duur dus er zou meer gecommuniceerd kunnen worden over de kosten en het nut van deze acties.
Geholpen door Roxana Dallas? Staat niet bij de namen.
Goed geholpen
Zowel de afspraken aan de balie als de behandelingen 'aan de stoel' waren goed. Als je echter voor de deur je auto parkeert, herkent de politie niet je gemaakte parkeer app acties. Je krijgt dan een boete en dan kost een half jaar om het ongedaan te maken. Ik stel prive parkeerplaatsen voor bezoekers voor.
Slecht en tandarts zegt pas na meer dan 1 jaar hoe erg het is
Duidelijke uitleg bij alle stappen van de behandeling en het vervolg
Fijne behandeling. Geen oordeel waarom ik tandsteen heb. Situatie is bekend. Sterke onderlip.kan mijn mond moeilijk open houden.
Nijverheidssingel 319
4811 ZW Breda
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.