Goede surves word gelijk actie ondernomen

Ik kom nu al 2 bijna 3 jaar bij deze tandarts en heb nooit iets te klagen. Snel aan de beurt op afspraak. Tevreden over!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Lekker snel en vriendelijk!

Vakkundig, snel en vriendelijk. Beetje druk op mijn kamer met drie dames die een beetje door elkaar liepen. Maar alle 3 zo aardig dat ik er niet vee last van had. Mijn tanden zijn schoongemaakt en dat is nog nooit zo goed gedaan. Dikke pluim voor de vakkundigheid :)

Goed en vriendelijk geholpen

Snel en kundig

Kom hier al jaren en wordt altijd heel vriendelijk en kundig geholpen.

Vriendelijk

gerustgesteld

Ik had wat vragen naar aanleiding van beugeltraject wat voorbij is, en wat niet vlekkeloos verlopen s. Ik ben hier ook nieuw in de praktijk dus merk dat ik dat best spannend vind. Maar het voelt nu al wat vertrouwder.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke tandarts, legt uit wat hij gaat doen.

Helaas was mijn vulling eruit binnen 1 maand. Nu opnieuw gevuld en hopelijk blijft hij zitten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een fijne tandarts die de tijd neemt.

Een fijne tandarts die de tijd neemt, luistert en ervoor zorgt dat je zonder angst ( zover dat kan) in de stoel zit. Was jarenlang ' zoekende' naar een goede tandarts en bij tandarts Kinderman heb ik het aangedurfd; mijn tanden en kiezen zijn helemaal opgeknapt. Heel blij mee!

Prims

Goede tandarts mindere assistant

Heb tandarts Miranda gehad. Heel erg geduldig met mij vanwege mij anst voor de tandarts. De assistente vond ik minder. Ze praten tegen me alsof ik klein kind was (ben 27) en heeft mij in vorige afspraken vaak zeer gedaan. Had liever een andere assistent gehad. De tandarts zelf was echt super niks te klagen.

fijne en goede behandeling

Mijn behandeling bij de mondhygiëniste was goed, prima uitleg en fijne en goede behandeling, TOP.

prima geholpen

zowel bij het schoonmaken als nakijken prima

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Er werd goed naar mijn zorgen geluisterd

Heel blij met m´n nieuwe tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik vond het alleen bijzonder dat zo zo snel kon zien dat ik geen gaatjes had Tandarts oomen was altijd wel even bezig met de controle vond het wel fijn dat voor dat de tandarts kwam gelijk mijn tandsteen werd verwijderd en werd schoongemaakt zodat je daar niet voor terug hoeft te komen.

Hele fijne. Tandarts

Goed geholpen 10

Goed geholpen en erg goed geadviseerd

Betrouwbaar

Correct en vakkundig

Goec

Kon snel komen en ben weer blij dat me voortand weer heel is. :)

Álles was prima in orde 2 foto's gemaakt

Álles was prima in orde

Gewoon goed

Zeer kundig en pijnloos behandeld

Alles was goed

De verzekering betaalt tot 450 euro voor mijn tandartskosten, de tandarts vertelde me dat de kosten van je gebit 370 euro zullen zijn, hij zei dat ik 90 euro moet betalen, waarom zou ik betalen??? Ik merk het niet

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

We werden mooi op tijd geholpen en Farouk zijn spalkje werd ook gelijk gemaakt superfijn hoefde hij niet voor terug te komen. Enigste minpunt vind ik het betaald parkeren verder heel tevreden .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Echt een vertrouwde lieve aanpak

Iedereen is vriendelijk en professioneel. Stellen je gerust en zijn vol zorgen maar ook goede tips. Hulp is snel en vooral ook voorzien van nodige uitleg. Wij zaten bij Tolsma waar wij heel tevreden over waren maar hij heeft echt waardige opvolgers gevonden waar je zonder zenuwen naar toe kan gaan.

Matig

Gelukkig. Uit eindelijk kan ik dan toch bij een andere tandarts terecht. Die gaat snel de controle uitvoeren en echt snel. Blijkt dat het heel druk is:( vragen worden maar half beantwoord en dat vind ik jammer. Een tand die pijn lijk is die zal wel geïrriteerde zenuw hebben. Ja, hoe dan?

Nijverheidssingel 319

4811 ZW Breda