Fijne professionele tandarts

ik word altijd snel en vakkundig geholpen

Goede en vlotte behandeling

Ik werd goed en vlot behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Houden al meer dan 15 mijn gebit bij en daar ben ik blij mee.

Praktijk heeft afgelopen jaren een transformatie doorgemaakt waarbij ik soms dacht waar gaat dat heen maar eigenlijk nooit 1 klacht gehad over hun. Succes voor de toekomst!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd vriendelijk en goede behandeling Doen alles om zolang mogelijk je eigen gebit zonder problemen te behouden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima behandeling fijn dat ik zo snel kon komen.

Goed en adequaat

Snel en betrouwbaar

Gewoon goed

vlot en goed behandeld!

Prima!

gebit wordt zorgvuldig nagekeken

de behandeling is altijd zorgvuldig en goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zijn goed was geen lange wachttijd het personeel is vriendelijk

Prettig contact

Het betrof een spoedafspraak bij een tandarts die ik niet kende en ook de tandartsenpraktijk was mij niet bekend. Werd zeer vriendelijk te woord gestaan door zowel de tandarts als assistente en de medewerkster bij de balie. Het eerste telefonisch contact verliep prettig en de urgentie was voor de secretaresse duidelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Aandacht voor klant en vooral kinderen. Erg prettig

Vriendelijke ontvangs.

Ik kwam er voor het eerst en ik werd vriendelijk ontvangen door de tandarts en de assistente. Ik ben goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Gewoon goed en goed geïnformeerd

Goed onderzocht, overleg geweest over hoe,waarom en waarschijnlijk resultaat

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Nette ontvangst en vervolgens goed en duidelijk geholpen door de tandartsassistente en tandarts.

goed contact 2e tandarts

eindelijk begreep deze tandarts mij wel wel erg jammer dat een heel ander personeel mij buiten zette erg onvriendelijk en wat ben ik als klant dan nog waard????

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3

Een Goede Expertise veel dank

Een goede Expertise, veel dank

Jammer van de taal bariare

Is redelijk ik vind het jammer dat ze op allerlei manieren proberen de kosten voor de patiënt op te schroeven onder het mom vernieuwen bijvoorbeeld een rubber lapje voor de mond om zogenaamd dit niet te beschadigen/verwonden.vindt ik echt onzin.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 2

Jammer van de taal bariare

Fijne praktijk met vriendelijke medewerkers.

Fijne praktijk, afspraak maken gaat altijd makkelijk en vlot. Na afloop altijd gelegenheid om nog wat vragen te stellen en goed advies/uitleg.

Slechte communicatie

Erg slechte ervaring hartkloppingen Erg angstig Wordt onvoldoende geluisterd Mondhygiënist vele malen per jaar dat was bij vorige tandarts niet

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1

Nijverheidssingel 319

4811 ZW Breda