Uitstekende tandarts

Duidelijke communicatie voor, tijdens en na de behandeling. Zeer tevreden over het resultaat.

Uitstekende tandarts

30 min wachten, ondanks afspraak

Als ik 30 min te laat kom op tandarts afspraak heb ik een probleem. Kan ik waarschijnlijk de rekening betalen en een nieuwe afspraak maken. Andersom wordt je bij deze praktijk niet geïnformeerd dat de tandarts agenda uitloopt. Dat moet beter kunnen.

onbegrip en slechte communicatie

• Tandarts wou foto maken verwijsbrief kaakchirurg en kreeg daarvoor GEEEEEEN TOESTEMING privacy en medisch geheim • Geen vooronderzoek gedaan oude info van Epeleberg • Gaatjes en mondhygiëniste (3-4 per jaar) krijg ik nooit verantwoordwoord dat was nooit en de hoge kosten dus alleen kassa daar gaat het om • Totaal geen goede en duidelijke communicatie en dat was mijn laatste bezoek bij haar waardeloos contact een 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! • Ze begon ook met een flosstouw bij mijn gevoelige tanden te raggen zonder iets uit te leggen en mijn toestemming • Zeg wat je gaat doen zodat ik dat weet wat er gaat gebeuren ook daar had zij geen luisterend oor voor

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1

Controle met foto's

Op tijd geholpen en het verliep redelijk vlekkeloos.

Controle met foto's

Op tijd geholpen en het verliep redelijk vlekkeloos.

Erg slecht

Vele slechte dingen ging niet goed

Erg slecht

Erg slecht contact, advies mondhygiënist tandsteen oude collega niet goed verwijderd Gevoelig tand met flosdraad zonder dat te zeggen behandeld Begrep niets van de verwijsbrief kaakchirurg

Correct behandeld

Klantvriendelijkheid Professional Informatief

Kort en krachtig

Prettig bezoek iedere keer

Kort en krachtig

Prettig bezoek iedere keer

Helemaal goed

Stuk van mijn kies was afgebroken en ik was erg blij dat ik de volgende dag geholpen kon worden door Tandarts Chanzes.

Heel Goed en snell

Mijn gebroken tand was heel snel gerepareerd.

Nijverheidssingel 319

4811 ZW Breda