Altijd goede kwaliteit van zorg

Deze tandarts is kundig, goed in de behandeling van kinderen, eerlijk, legt alles goed uit en is erg vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Top, klacht snel en vakkundig verholpen

Vulling afgebroken. Snel en zeer goed en pijnloos gemaakt

Prettige praktijk

Ik kon last-minute terecht, er werd meegedacht over een afspraak. Vriendelijke opgewekte tandarts, duidelijke uitleg.

Prettig eerste bezoek.

Voor het eerst op bezoek geweest voor een controle. Ik vond zowel de tandartsassistente/mondhygiëniste en tandarts (Kinderman) beide professioneel en ook nog eens zeer hartelijk.

Ging wel

Receptioniste kon iets vriendelijker overkomen. De rest is wel goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ga met een gerust gevoel de behandeling te gemoed, en ik ga weer met een goed gevoel naar huis

Klacht goed afgehandeld

Kon snel terecht voor de behandeling. Jammer zijn altijd die dure rekeningen voor een kleine simpele vulling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed hoor erg vriendelijk en goede uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Patientgericht, professioneel en direct bereikbaar

Zie boven Tandarts Costas en ass. Lotte? Hebben mij klantvriendelijk en kundig behandeld

Je wordt prima geholpen

Alles is anders

Erg onpersoonlijk, iedereen heeft het erg druk en werkt op de automatische piloot

Vriendelijk en goed geholpen

Alles was goed uitstekend geholpen en er werdt gezegd wat er ging gebeuren

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Weer een prima behandeling gehad.

Altijd goed geholpen.

Afspraak snel kunnen maken. De behandelingen verlopen altijd soepel en de tandarts en assistent zijn heel vriendelijk.

heel erg klantvriendelijk

goede ontvangst vriendelijke vakmensen voor ons al meer dan 30 jaar een dikke 10

Matig

Ik ging teleurstellend naar huis later veel pijn gehad en nog steeds. Ik ben niet behandeld door Tolsma. Maar bij het schoonmaken van de tanden is echt iets misgegaan. Ze is er op een gegeven moment ook mee gestopt. Een dag na de behandeling had ik nog steeds overal wondjes in mijn mond. Ik ging zonder klachten na de tandarts maar heb na de behandeling veel klachten. Nog nooit meegemaakt heb ik ook verteld toen ik er nog was.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

Zoals altijd fijn geholpen

Fijn, goed, duidelijk en vriendelijk.

was goed

Mondhygieniste Ruby was prima,

professionele zorg

Direct na elkaar door Ruby en Marina geholpen. Ruby werkt al 2 jaar naar volle tevredenheid aan mijn gebit en bij Marina was het voor mij de 1e controle. Heb vol vertrouwen in Johan dat ik in goede handen ben overgedragen ;-)

Snel geholpen

Heel vriendelijk

Heel prettig

Ook de behandeling door de mondhygiëniste.

Snel vakkundig geholpen

Eerste keer, prima geholpen.

Uitstekend geholpen

Eerste keer daar. Uitstekend en vriendelijk geholpen

Nijverheidssingel 319

4811 ZW Breda