Goede ontvangst wel tegenwoordig digitaal aanmelden maar dan word de telefoniste ontzien

Al is een bezoek aan de tandarts niet het leukste uitstapje en moest ik wennen aan al de nieuwe tandartsen met verschillende nationaliteiten en de nieuwe assistenten waardoor ik toch een rustig gevoel krijg na heel veel jaren door Mr Tolsma geholpen te mogen zijn ben ik nu gewend ,en vind dat ik goed behandeld en gehoord word en blijft ik graag hier komen Mvg Frank

Niets op aan te merken

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn tandarts ( Marina ) vind ik altijd een topper! En de assistent ( Lotte dacht ik ) is ook een topper! Ik was altijd super bang, en door hun heb ik echt mijn vertrouwen terug gekregen in de tandarts. Dus ik kan niet anders zeggen dat het toppers zijn! Complimenten dames!! Met vriendelijke groet, Antoinette Mensen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een vriendelijke tandarts die nauwkeurig werkt.

Het valt me op dat de verstaanbaarheid is verbeterd t.o.v. de voorgaande bezoeken. Jammer dat een vulling die vorige keer is aangebracht nu al loszat en vervangen moet worden. Voor de manier van werken niets dan lof.

Snl en goed geholpen

Fijne praktijk

Ze herinneren je aan de afspraak en zijn stipt en klantvriendelijk.

Erg aardig behandeld!

Goede kordate behandeling

Vriendelijk en deskundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

wordt er goed geholpen netjes en op tijd

Ze werken prima volgens afspraak, eerst behandeling bij de mondhygieniste en vervolgens daarna op aansluitend de tandarts.

Hoe begeleid tijdens behandeling

Vooral De geruststelling en goede uitleg van de assistente was zeer aangenaam

Vriendelijke tandarts en assistentes

Snel geholpen na binnenkomst. Vriendelijke assistent en tandarts die grondig te werk gaat.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snelle, duidelijke ervaring. Goed in wat ze doen.

Slechts communicatie

Heel slecht zijn de nieuwe tandarts gekomen is , vroeg was tandarts Tolsma en Vanerf was de beste , jammer

Goed ervaren tandarts ,vriendelijk, enz

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kundige tandarts die je op je gemak stelt.

De tandarts is kundig en stelt je op je gemak. Voor de patiënt is dat erg prettig. Je voelt je ontspannen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk,duidelijk, kortom helder in alles.

Alleen een beetje jammer dat ik twee afspraken moest maken , een voor een gaatje en een voor de mondhygenieïste . Maar deze zijn helaas niet te combineren, omdat ze niet op de zelfde dagen werken.

Tevreden

Heel goed tevreden voir de 1e x

Zoals verwacht

Ging gewoon zoals verwacht, op tijd, netjes, vriendelijk en professioneel/ zakelijk zoals het hoort.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hele goede ervaring ,tandarts waar ik was geweest is een vriendelijke vrouw.

Prima behandeld

Ze heeft mijn klacht serieus genomen en krijg een vervolbehandeling

snel en goed geholpen

goed personeel en aardig met veel ervaring

Zeer onpersoonlijke behandeling

Geen enkel contact met de behandelaar. Was er voor de eerste keer. Geen enkele informatie overdracht.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3

Nijverheidssingel 319

4811 ZW Breda