Zeer onpersoonlijke behandeling

Geen enkel contact met de behandelaar. Was er voor de eerste keer. Geen enkele informatie overdracht.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3

Dik tevreden

Ondanks dat ik nog geen klant was daar mijn huidige tandarts gestopt was zeer correct en snel geholpen. Tandarts en medewerkers als zeer prettig ervaren. Als je dan toch naar de tandarts moet dan naar hier.

vriendelijk en goede uitleg

ben goed geholpen

goed geholpen

Pijnlijk haha

Heb inplantaten laten zetten wat est pijnlijk was . Maar ze hebben me er hee goed doorheen getrokken

Goed en duidelijk

Duidelijk uitleg

Zorgzaam, vakkundig en secuur

Kies getrokken. .Allemaal super vriendelijke mensen die je echt gerust stellen en er echt op uit zijn om je goed te helpen en goed werk te leveren en je zo min mogelijk pijn telaten hebben. Als iedereen zo zijn werk zou doen zou de wereld zeker een berere plek zijn!

Ontspannen en service gericht

Snelle en kundige behandeling. Ben zeer tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn ervaring is altijd vriendelijk,verstaan hun vak. De tandtechnicus is fantastisch,kwam met een big smile naar buiten.

Heel onpersoonlijk

Afspraak staat op 09:00, meld me aan, krijg een koude doorverwijzing naar een aanmeldzuil, daar staat dat ik om 09:10 aan de beurt ben. vervolgens kan ik om 09:25 pas naar de behandelkamer waar er een vriendelijke assistente staat te wachten. Na 5 min. komt dan eindelijk de arts die mijn gebit controleert en ik mag voor die vijf min controle €23,45 afrekenen. tijden zijn flink veranderd sinds Johan Tolsma de zaak heeft verlaten.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

Op tijd, goed behandeld

Op tijd, goed behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede ervaring, alleen mag vooraf aan de afspraak wel verteld worden dat er foto’s worden gemaakt dat over viel mij een beetje tijdens de afspraak.

Vriendelijke nieuwe tandtechnicus

En vriendelijke tandarts. Deze tandtechnicus doet iets aan mijn probleem prothese.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik vond de tandarts ass niet prettig

Ik vond de tandarts ass niet prettig toen ze bezig was om mijn tandensteen te verwijderen.

Prima netjes

Ik hou er van dat de tandarts of mond hygiëniste vertelt waar hij of zij mee bezig is tijdens de behandeling, ben prima geholpen.

Goede ervaring

De behandeling bij de balie en behandelende tandarts was goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Systeem om afspraken te maken werkt nog niet optimaal

Ik heb kortgeleden een afspraak gemaakt bij de tandarts omdat mijn Jongste kind problemen had. Ik had zelf niet door dat ik een dubbele afspraak maakte omdat de jaarlijkse controle er ook aankwam. De SMS berichten werkten toen verwarrend en daardoor miste ik de pas gemaakte afspraken. Gelukkig kon ik dan de oude afspraken door laten gaan. Het werkte wel verwarrend omdat ik verschillende berichten kreeg en ook bij het bellen niet helemaal duidelijk naar boven kwam

Content

Goede vriendelijke hulp

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne praktijk, Ben al jaren patiënt dankzij tandarts Tolsma.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De tandartsen praktijk op de Nijverheid singel. Is kundig,erg vriendelijk en gevoel voor humor wat ik ook heel belangrijk vind Ook denken jullie mee met eventuele financiële problemen. En dat waardeer ik enorm ik ga er lachend naar toe en ook lachend weer naar huis .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Blij dat ik gelijk geholpen kon worden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Nette vriendelijke praktijk met kundig personeel

Moet alleen nog even wennen aan de aanmeldzuil, die verder heel goed werkt. Maar de sfeer is ontspannen en de service zoals het hoort. Kom er graag en zo vaak mogelijk.

Tevreden

Bij binnenkomst vriendelijk begroet en goed geholpen met aanmelden via de zuil. Enig minpunt is dat ik 15 minuten moest wachten t.o.v. de afgesproken tijd. Aangeven dat de afspraak van de cliënt voor mij uitloopt, zou tot meer begrip kunnen leiden. Nu hoor je niets. Dit hoeft niet bij 1 minuut over tijd, maar bijvoorbeeld als het 10 minuten of langer duurt. Ervaring met de tandarts is prima.

Nijverheidssingel 319

4811 ZW Breda