te vreden

Ben tevreden met de behandeling.

Top behandeling!

Top tandartsen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Er werd niet echt geluisterd

Ik had vragen aan de tandarts die ledk ze niet te horen. De assistent was fijn die legde alles goed uit.

Dik tevreden

Ik kon snel een afspraak maken (dezelfde dag nog) Zeer korte wachttijd in wachtruimte Overleg wel/niet verdoven Tandarts vertelt steeds wat ze doet (voor mij heel belangrijk, omdat ik altijd erg gespannen ben voor een behandeling) Vriendelijke bejegening

Prettige tandarts.

Klasse

Tevreden; geven ook goede uitleg.

Kundig en snel geholpen

Sinds 2000 ben ik klant bij deze tandarts. In het verleden bij tandarst Tolsma en nu bij Desi. Buiten dat dit zeer kundige specialisten zijn, is het een profesioneel opgezette praktijk. Ze maken gebruik van de modenste apparatuur, maar ook hulpmiddelen om de kosten te drukken. Ze staan klaar als ik ze nodig heb en in geval van nood, wordt ik snel geholpen. De uitleg die ze geven tijdens de behandeling is duidelijk, maar ook over de toekomstige status van mijn gebid wordt helder gecommuniceerd. Een tandarts is een specialist die ook hiernaar betaald hoort te worden. Desalnietemin, vind ik de rekeningen binnen mijn verwachtingen. Ik heb alleen maar goede ervaringen!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ben goed geholpen werd alleen bijna 20 minuten later dan de afspraak pas geroepen. Ik vind Kinderman trouwens een hele aardige tandarts (hoop echt dat die blijft) en de assistente was ook een aardige vrouw! :)

Prettig en goed geholpen

Pprettig en goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk personeel, professionele tandartsen en prettige behandeling

Tevreden

Vriendelijke en deskundige medewerkers.

PROFESSIONEEL EN VRIENDELIJK

GOED GEHOLPEN DOOR VAKKUNDIGE MENSEN HEEL VRIENDELIJK

Zeer fijne tandarts

Zeer fijne en snelle tandarts! Doodsbang voor de tandarts maar deze is top!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

de assistente is toppie top!

De tandarts was oke, maar de assistentie vond ik super! De tandarts gaf antwoord op mijn vraag, maar de assistente gaf uitleg, zij "vertaalde" voor mij hetgeen de tandarts gezegd had. Cijfer 6 is voor de tandarts , zijn assistente krijgt een 9.

Netjes en klantvriendelijk geholpen

Vreemd dat ik me aan moest melden via een scherm. Was me nooit verteld. Van Johan Tolsma kreeg ik altijd een verwelkoming met een handdruk. Ik weet niet door wie ik geholpen ben, er kwam iemand binnen die me hielp. Tja.

Vriendelijk

Nieuwe implantoloog goed

Niet lang te wachten

Was gelijk aan de beurt. Hoefde niet lang te wachten op de tandarts en was snel weer klaar. Vriendelijke medewerkers.

goede behandeling

valt nergens iets op aan te merken , alles OK.

Ze luisteren naar je

Ik ben nogal bang voor de spuiten maar daar houden ze rekening mee en ze leggen alles goed uit

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kundige tandarts. Jammer alleen dat ik 10 minuten later dan afspraak aan de beurt was. ( was bezoek hiervoor ook). Ik ben erg angstig voor tandarts en moeten wachten is niet echt optimaal voor mijn angst.

Uitstekend!

Prima service en behandeling zowel de tandarts en haar assistente als de mondhygiëniste ook.

Nijverheidssingel 319

4811 ZW Breda