Weer prima verlopen

Weer een prettige ervaring

Onpersoonlijk

Ben een week geleden geweest, zit nu nog te wachten op een offerte

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

heel goed.

In verband met.mijn artrose ga ik bij ons in huis naar een tandarts die bij ons in huis komt, dat is aan jullie door gegeven. Het spijt mij dat dat ik daartoe genoodzaakt ben.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Wat mij opvalt is dat apparatuur wel vaak defect is.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Top verzorging door mensen die hun vak verstaan

Altijd zeer attent, zorgzaam en kundig.

Afstandelijk

Ik twijfel niet aan de deskundigheid, maar het contact heb ik als erg zakelijk en afstandelijk ervaren.

good

het is good

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ben zeer goed en deskundig behandeld aan mijn kies en een week daarvoor heeft de tandarts mijn afgebroken hoek tand perfect gerestaureerd ik zie geen verschil meer. Ga er meestal lachend heen en lachend terug . Ben dus zeer tevreden over de tandarts praktijk Nijverheid singel

1e keer, heel tevreden

Tandarts daniela heeft mijn gebit nauwkeurig bekeken daarna door assistente schoongemaakt, heel tevreden over beiden

Vaardige tandarts.

Super vriendelijk en vaardig tandarts dokter kinderman.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Komen gemaakte afsprkane niet na

Duidelijke afspraak gemaakt mbt mondhygiënist behandelingen, wegens terugtrekkend kaakbeen. Doen ineens doodleuk een standaard reinigingsbehandeling en melden aan het einde dat ze de kaakbeen-behandeling pas later gaan doen. Dat was absoluut niet de afspraak. Nooit aanmelden bij deze praktijk!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super goede en lieve tandarts.

Super goede praktijk en personeel. Kundig en lief personeel.

Snel en goed geholpen

Een afgebroken kies werd binnen twee dagen snel gerepareerd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Er was stuk van mij kies afgebroken, ik dacht die moet eruit. Gelukkig heeft tandarts Latridis mij kies gered was er echt blij . Dank je wel voor goede zorg .

Toppie

Ervaring Was prima weet wat die doet ook de assistentie prima dus als het anders was geweest was ik weg geweest dus voor mij dikke 10

Tevreden

Vlot en vriendelijk geholpen

Vriendelijk en goed

Kom hier al vele jaren graag voor kwaliteit mondzorg

Ben tevreden

Goeie tandarts lief geeft mij goeie advies en maak mij rustig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tandarts stelde zich niet eens voor geen aandacht voor de patiënt

Zie boven. Ben al mijn hele keven patiënt hier maar helaas nu op zoek gegaan naar een andere tandarts.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 2

kinderman geweldiggggg

leuke vriendelijke humor volle tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ben bij Joffre voor een nieuw gebit geweest. Er waren heel veel afspraken voor nodig, maar er wordt wel kwaliteit geleverd.

Prima geholpen.

Fijne tandartspraktijk!

Goede en fijne praktijk

Uitstekend geholpen en goede communicatie

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel erg goed behandeld zeer tevreden

Nijverheidssingel 319

4811 ZW Breda