Prima, vriendelijk en adequaat

Prima!

Goed behandeld

Geen bijzonderheden alles goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het fijne persoonlijke contact vind ik waardevol

Saskia heeft een goeie uitleg gegeven op mijn vragen. Daarnaast heeft ze met grote zorg mijn gebit schoon gemaakt. Dr. Kinderman heeft ook nog een goede check gedaan en e e a. toegelicht.

Prettig

Vriendelijk personeel en goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vlot en goed geholpen. Ook het veranderen van de afspraak ging vlot en netjes

Goed geholpen.

Vriendelijk ontvangen, persoonlijke aandacht en professioneel behandeld.

Prima tandarts

Prkma tandarts

Perfect en zeer vakkundig

Er werd goed geluisterd

De tandarts vroeg hoe het was, toen ik aangaf last te hebben werd er gelijk naar mogelijkheden gekeken. Verder gaven ze aan dat als iets pijn deed ik dit mocht aangeven en zij dan zouden stoppen.

Niet zo tevreden

Ik heb eigenlijk geen goede antwoorden gehad op mijn vragen ! Ik wilde graag een verwijsbrief voor het ziekenhuis maar ik kreeg als antwoord wij hebben hier ook een arts terwijl als ik naar het ziekenhuis ga krijg ik wel een deel vergoed want ik heb een probleem ik knars s’nachts en vandaar zijn mijn boven tanden bijna weg! Maar ze hebben ook helemaal geen vragen gesteld vreemd vond ik dat maar ik wel over de honderd euro betalen ! Dus ik ben niet tevreden dit is mijn ervaring!

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede tandarts en mondhygiëniste.

Duidelijke uitleg en goede efficiënte behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kundig, accuraat en op tijd

Vriendelijk, snel en kundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Erg vriendelijk en kundig geholpen

Erg fijn

Redelijk

Raar dat ze maar de helft van mijn gebit hebben gedaan om tandsteen te verwijderen

Kundige professionele mensen

Vanaf het maken van de afspraak tot de afspraak zelf enorm goede ervaring. Inmiddels ben ik hier aan een aantal jaren klant en heb telkens deze ervaring. Tijdens de afspraak wordt navraag gedaan naar eventuele klachten die ook direct worden meegenomen/opgelost.

Ok

Alles oké, geen klachten.

goed en duidelijk

fijne tandarts, legt uit wat hij doet!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Marina neemt de tijd ddie nodi is

Teveel in rekening gebracht

Ik ben 15 minuten binnen geweest. Eerst werden er foto's gemaakt en daarna heeft de tandarts de controle gedaan. Op de factuur zag ik dat voor de gebitsreiniging 3x5 minuten in rekening is gebracht. Dat is natuurlijk niet juist. Ik ben 15 minuten binnen geweest, maar de gebitsreiniging was maximaal 10 minuten. Niet netjes om te hoge rekeningen te sturen. Ik heb op deze tijden gelet, omdat de vorige keer de rekening ook al te hoog was.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

Goed, vriendelijk, professioneel

Goed, vriendelijk, professioneel

prima geholpen

prima geholpen en ik kon snel terecht

Vakkundig en professioneel

Vakkundig en professioneel

For the first experience

It's was very good . It's located minutes walking to my house . It's excellent.

Vriendelijke Ontvangst Behandeling Uitleg

Professioneel en vakkundig

Hele goede ervaring gehad ! Zeer aardige en vakkundige tandartsen en assistenten. Absoluut aan te bevelen. Men is van buitenlandse afkomst maar doet ontzettend hun best om Nederlands te spreken.

Nijverheidssingel 319

4811 ZW Breda