Fijne tandarts

Marjon legt altijd alles goed uit. Top tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

alleen jammer dat onze tandarts nu stopt

Niet wat ik gewend ben.

Prima dat de mondhygiëniste uitleg gaf over hoe te poetsen en de protheses te behandelen. Maar zij heeft geen tandsteen. Dat is wel wat ik verwacht van een behandeling.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Pech, wat mij meer geld kost.

De hygiënist trok bij het schoonmaken van het gebit een vulling eruit. Dat werd snel opgelost door de tandarts, maar dat maakt de rekening hoger. Verder was het een goede behandeling.

Vakkundig

Op een korte termijn afspraak gegeven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik wil vooral een vaste tandarts hebben. Dat en met haar kunnen bespreken en Joyce achter de receptie was ook vriendelijk hierin.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettig dat het behandelplan wordt besproken.

Er wordt duidelijk uitgelegd aan de hand van de röntgenfoto’s wat er volgende keer gaat gebeuren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer vriendelijk ontvangen samen met mijn dochter.

Jullie hebben mijn dochter meteen vriendelijk op haar gemak gesteld door contact te maken en haar te betrekken bij de controle. Leuk. En dan te bedenken dat jullie niet te boek staan als kinder tandarts. Chapeau! En we zijn verder weer goed geholpen. Ik denk aan de Spaanse namen te zijn dat of mevrouw Moreno of Sanchez ons geholpen heeft. Ze was iig Baskisch. Dan weten jullie wel wie het is denk ik.

Vriendelijk, profesioneel

Dat ik op dit adres de verzorging van mijn gebit in goede handen is.

Erg prettige behandeling

Behandeld door Merle Luttikholt. Zij staat er niet tussen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Marjon roes is uitstekend en ik geef cijfer 10 en ik ben heel erg blij met mevrouw de roes.

Prima!

Vriendelijk en professioneel

Vriendelijk en goed geholpen

De mondhygiëniste was heel vriendelijk en legde goed uit waar ze mee bezig was.

Kort maar krachtig

Controle uitgevoerd met duidelijke toelichting

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijn als je bang bent voor de tandarts.

Er werken lieve mensen, die met geduld en rust bezig zijn met jou. Ze geven goede adviezen en proberen je tot rust te brengen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Beleefd, geïnteresseerd. Stelt vragen en neemt de tijd om te luisteren.

Behandelaar stelt goede vragen, luistert goed en is niet lomp. Ook netjes op tijd

Fijne tandarts

Hele fijne tandarts, legt netjes rustig uit. We waren snel geholpen en op tijd ook.

Heel fijn

Goed en kundig

uitstekende controle van gebit

fijne, kundige tandarts die mijngebit prima heeft nagekeken

Goed. En goedetips

Prijs valt wel wat tegen 98€ voor een controle

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Keurige en zeer zorgvuldige behandeling

Prima en zeer zorgvuldig geholpen. Goede uitleg . Voelde me goed door de kennis en rust van de tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

zeer kundige vakmensen & menselijk, meedenkend, innerlijk beschaafd met humor

Ik heb altijd zeer goede ervaringen gehad bij Tandartsenteam De Besterd. Zelfs toen ik in Amsterdam ging wonen bleef ik naar mijn toenmalige tandarts en mondhygieniste gaan. Dit zegt alles ~

Goirkestraat 37

5046 GD Tilburg

Over Tandartsenteam De Besterd

Patienten bij de Tandartsenteam de Besterd profiteren van: -Kwalitatief hoogstaande zorg in een ruime moderne praktijk. -Een vaste tandarts behalve bij een eventuele verwijzing naar een specialist binnen de praktijk. -Alle specialismen binnen de tandheelkunde in huis. -Een kindertandarts ook voor angstige kinderen. -Eigen tandtechnisch laboratorium. -Ruime openingstijden. -Bij spoed binnen 24 uur een afspraak.