Heel goed.

Vriendelijk, geduldig, uitleg, secuur.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hele goede service en advies

Altijd vriendelijk ontvangen Goed advies Luisterend oor

Snelle vriendelijke behandeling

Ik hoefde nauwelijks te wachten, tandarts en assistente zijn vriendelijk. De behandeling zelf was snel klaar en de tandarts is duidelijk in de communicatie.

goede hulp

nvt

Prima behandeling

Hartelijk ontvangst en vriendelijke mondhygieniste

professioneel

winst is de aanmeldzuil!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heb het altijd naar mijn zin bij mondhygiënisten Evelien. Altijd correct/zorgzaam en bereidt om uitleg te geven waarop ik moet letten.

Goed op 9a

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik kom al jaren bij deze praktijk. Advies en behandeling zijn goed

Fijne tandarts

Alles goed uitgelegd en snel geholpen

Correct, prettig, vakkundig

Langdurige zenuwbehandeling maar vakkundig gedaan lijkt me.

Erg aangenaam

Ik kom al 40 jaar bij De Besterd en ik voel me altijd welkom en prettig bejegend. De praktijk straalt kwaliteit en fijne sfeer uit. Deze week was ik bij Anita bij wie ik 30 jaar ben geweest. Een bijzonder fijn persoon, jammer dat ze binnenkort weggaat.

Oké

Mondhygiëniste Merle Luttikholt staat niet vermeld in het overzicht van de medewerkers. Na jarenlang dezelfde tandarts en mondhygiëniste gehad te hebben, is het nog steeds wennen dat er regelmatig een andere tandarts of mondhygiëniste helpt. Ik voel me steeds meer een nummer.

Prima gegaan

Ik ben goed geholpen

Tevreden

Na mijn eerste bezoek heb ik een goed gevoel overgehouden . Mij is rustig verteld wat de aandachtspunten zijn en wat er op korte termijn zou moeten gebeuren aan mijn tanden/kiezen. Omdat ik al veel kosten heb gemaakt dit jaar samen gekeken wat noodzakelijk is en wat eventueel naar volgend jaar kan worden verschoven . Erg fijn dat er zo wordt meegedacht!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeergoed, snel en doeltreffend geholpen.

Een stukje tand was afgebroken waardoor mijn tong geïrriteerd raakte. Ik kon snel een afspraak maken bij de tandarts en dezelfde dag werd het scherpe puntje weggepoetst.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kan luisteren, Technisch Prima en kan daarna Goed uitleggen.

Positief

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne nieuwe tandarts voor mij

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede tandarts 1 minpunt als je een enquête om 5uur snachts krijgt is niet best. Verstuur mails aub niet zo vroeg.

Vakkundig

Snel, vakkundig en netjes.

Vreselijk.

Het lijkt alsof de tandarts mijn bijna verplicht om bepaalde behandelingen af te spreken waar ik zelf totaal niet achter sta.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kom er al best lang,deze keer een andere tandarts ivm vertrek Tandarts Roes. Nu tandarts Dielis. 1e keer controle bij haar( was een kort bezoek)Was vriendelijk.Hoop er ook een goede klik mee te krijgen,afwachten.

Ontsteking in de mond

Ik belde om 8u omdat ik ontzettend veel pijn had in mijn mond. Ik kon ondanks vakantie en ziekte personeel toch om 9u terecht. Ze belde meteen naar het ziekenhuis. Ik ben zeer goed en snel geholpen. Dank daarvoor.

Geweldig tandarts

Goede leuke medewerkers vriendelijk en goede kwaliteit en vakbekwaam.

Altijd fijn en goed

Goirkestraat 37

5046 GD Tilburg

Over Tandartsenteam De Besterd

Patienten bij de Tandartsenteam de Besterd profiteren van: -Kwalitatief hoogstaande zorg in een ruime moderne praktijk. -Een vaste tandarts behalve bij een eventuele verwijzing naar een specialist binnen de praktijk. -Alle specialismen binnen de tandheelkunde in huis. -Een kindertandarts ook voor angstige kinderen. -Eigen tandtechnisch laboratorium. -Ruime openingstijden. -Bij spoed binnen 24 uur een afspraak.