Altijd fijn en goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn afspraak is goed verlopen.

prima geregeld

Sjoerd werkt voor mij perfect.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke en kundige mensen.

Goed!

Goed en modern

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed secuur te werk gegaan.

Goed en vriendelijk

Altijd vriendelijk maar wat heeft het voor zin om Marjon te beoordelen als ze toch weg gaat.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Al bij binnenkomst in de praktijk een vriendelijke receptioniste. Als de afspraak dreigt uit te lopen krijg ik bericht. Ondertussen kan ik in de wachtkamer naar de Olympische spelen kijken. Ik word door een assistente naar de behandelkamer geleid waar ik door de tandarts die informeert hoe ik mij voelt. Zij geeft een duidelijke uitleg over wat er staat te gebeuren. Het scheelt natuurlijk wel dat ik eerder al enkele wortelkanaalbehandelingen heb gehad. De mogelijkheid van verdoving wordt besproken. Hoewel deze niet nodig is kan ik er toch voor kiezen om aanstonds te laten verdoven dan wel tijdens de behandeling als ik mij tijdens de behandeling alsnog mocht bedenken. In de stoel wordt de behandeling voorbereid en worden voorzorgsmaatregelen genomen dat de chloor waarmee gewerkt wordt niet in mijn mond kan komen. Ook mijn kleding wordt afgedekt. Bij elke handeling geeft de tandarts vooraf aan wat ze gaat doen. Ze informeert tussentijds of het goed gaat en wijst er nog eens op dat ik een verdoving kan krijgen als ik dat wil. De behandeling vindt plaats met de modernste apparatuur. Ik ben dus zeer tevreden over de wijze en de omstandigheden waaronder de behandeling heeft plaatsgevonden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

ik ben door Bianca goed geholpen.

bianca nam de tijd om mijn prothese zo goed te laten passen. rustig en ik kreeg vertrouwen in haar. super geholpen. met vriendelijke groet Mevr.Mateijsen

ben heel goed geholpen

Zezzijn toppie

Ik werd fijn geholpen

Prima contact gehad

Goede afspraken gemaakt ,over de vervolg procedure

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snelle, viendelijke, en deskundige behandeling van een acuut probleem

Meer kan ik er niet over zeggen.

Aandacht

Er wordt geluisterd naar je wensen.

Efficient en deskundig

Goede en erfficiente controle.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede intake en uitleg over vervolg

Nog begin dus afwachten op resultaat

Tevreden

Miriam heeft mij geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer snel en goede service

Kwam terecht voor een gaatje maar de tandarts gaf aan ook aan de verstandskiezen getrokken moesten worden, afspraak ging snel en werd de volgende dag al geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne ervaring met vriendelijk personeel

Altijd warm welkom met aardig personeel die een gezellig praatje maakt. Ik voel me er erg op mijn gemak.

Alles verliep heel goed

Ik kwam voor een wortelkanaalbehandeling bij de endodontoloog. Uiteindelijk duurde het lang, ik was er ongeveer 2 uur voor de behandeling. Maar het verliep zonder pijn, de tandarts gaf goede en duidelijke uitleg en instructies. Het is nooit prettig en ik was erg zenuwachtig, maar gelukkig ging alles goed!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed inzicht gekregen in het hele proces

Tandarts heeft op natuurlijke en begrijpelijke manier verteld wat onderzocht is en hoe het proces verder gaat.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Behandeling prima, info omtrent vertrek tandarts onvolledig

Ik werd op de afgesproken tijd behandeld door zowel de tandarts als de preventie assistente. Prima ontvangst en behandeling. Ik hoorde bij de tandarts dat Marion niet meer terugkomt. Bij het maken van de afspraak was dat niet verteld: ze zou met verlof zijn. Dit vind ik wel jammer. Heb nog een beetje moeite met het verstaan van de nieuwe tandarts

zorgzaam

fijn dat ik dezelfde dag terecht kon met mijn klachten. Door de behandeling gingen de klachten weg.

Prima geholpen!

De tandarts die mij hielp was aardig en legde duidelijk uit wat ze tijdens behandeling ging doen!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Weer goed en netjes geholpen

Ondanks mijn 4 gaatjes in 2 afspreken verdeeld waarvan 1 goede kies die misschien niet meer te maken was toch weer goed en netjes opgelost om nog een tijdje mee vooruit te kunnen. Verder weer vriendelijk en prettig ontvangen en geholpen!

Goirkestraat 37

5046 GD Tilburg

Over Tandartsenteam De Besterd

Patienten bij de Tandartsenteam de Besterd profiteren van: -Kwalitatief hoogstaande zorg in een ruime moderne praktijk. -Een vaste tandarts behalve bij een eventuele verwijzing naar een specialist binnen de praktijk. -Alle specialismen binnen de tandheelkunde in huis. -Een kindertandarts ook voor angstige kinderen. -Eigen tandtechnisch laboratorium. -Ruime openingstijden. -Bij spoed binnen 24 uur een afspraak.