Vriendelijke ontvangst uiterst correct

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben heel goed geholpen.

Ik had een wortelkanaalbehandeling nodig en was heel zenuwachtig en bang. Ik kreeg de tandarts die de spoedgevallen deed die dag. Ze heeft me heel goed geholpen.

Positief en deskundig

Positief en goede uitleg.

Oke

Ik vond het lastig dat ik aan het einde van de controle het gevoel had dat mijn gebit binnen nu en een paar maanden volledig uit mijn mond kan zijn gevallen. En dat terwijl ik geen gaatjes had of er tanden/ kiezen los staan.

Prettige behandeling

De tandarts was rustig en had de tijd voor mij.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed en zeer vlot geholpen

Prettige tandarts, ben netjes op tijd geholpen

Plus en min

Woensdag op controle bij Rafaela. Ik denk dat ze in 2 minuten klaar was. Erg snel en wel hardhandig. Voelde de hele middag nog waar ze in mijn tandvlees had gestoken. Kon wel meteen de dag erna ( door een andermans afzegging) bij de mondhygienist. Dat was fijn. Hier zeer tevrede over. Weet haar naam niet meer

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima service! Ik kon met spoed terecht voor n spoedbehandeling.

Zie hierboven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer goede persoonlijke benadering en oplossingsgericht meedenken

Zeer goede persoonlijke benadering en oplossingsgericht meedenken. Dit betreft zowel de behandeling op zich en het vooruitdenken in verband het maken van keuzes. Men heeft hiervoor uitgebreid de tijd genomen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer tevreden en zijn vriendelijk

Goede keuze

prettig en vakkundig

al ruim 20 jaar een goede relatie met het tandartsenteam

Prima in orde.

Tandarts van Stijn en zijn assistente hebben ons erg goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

bijzonder prettige ontvangst en behandeling

fijne en duidelijke uitleg en behandeling. locatie (parkeren) is overigens wat minder.

Prima uitleg en behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het duurde lang voordat het gaatje gevuld was. Lastig om uit te houden

Als te behandelen klant valt het niet mee om ook vragen te beantwoorden zoals "gaat het?" als de mond vol zit met allerlei metalen. Het slikken blijft moeilijk. Gelukkig kon ik goed door de neus ademen: heel belangrijk. Al die meningen zijn erg relatief. Af en toe een passend interview is veel beter.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Hoewel er eigenlijk nooit iets op mijn gebid valt op te merken laat staan dat er iets aan moet gebeuren, ervaar ik de omgang met mijn tandarts altijd zeer prettig.

Prettig, professioneel

Geweldig geholpen

Efficiënt, vaardig en vriendelijk

Ik kom al een tijdje bij Cindy. En dat is prettig. Want Cindy is aardig en het schoonmaken en polijsten is altijd eerder achter de rug dan vooraf gedacht. Ik vind mondzorg belangrijk. Want gezondheid begint in je mond.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijn kundige schoonmaak van mijn gebit met goede adviezen

Prima geholpen

Cindy gaf de nodige uitleg bij iedere stap die zij ging zetten, en dat is fijn.

Goed geholpen.

Fijne praktijk!

Had vroeger enorme angst om naar de tandarts te gaan. Dat is veranderd sinds ik bij deze praktijk kom :-)

Fijn deskundig team

Ik word altijd prima geholpen. De artsen nemen se tijd en denken mee!

Goirkestraat 37

5046 GD Tilburg

Over Tandartsenteam De Besterd

Patienten bij de Tandartsenteam de Besterd profiteren van: -Kwalitatief hoogstaande zorg in een ruime moderne praktijk. -Een vaste tandarts behalve bij een eventuele verwijzing naar een specialist binnen de praktijk. -Alle specialismen binnen de tandheelkunde in huis. -Een kindertandarts ook voor angstige kinderen. -Eigen tandtechnisch laboratorium. -Ruime openingstijden. -Bij spoed binnen 24 uur een afspraak.