Fijn dat mijn tand en lies weer gauw gemaakt kon worden

Altijd goede mondzorg

Vandaag voor het eerst bij nieuwe tandarts Justin (achternaam onbekend) geweest. Even wennen aan een andere persoon als je jarenlang dezelfde tandarts hebt gehad. Maar de behandeling was prima en vakkundig.

Gewoon goed!

Na de periodieke controle werd ik gelijk daarna geholpen voor behandeling van de schoonheidsspecialiste!

ontspannend

een prettige ervaring

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

goed neemt de tijd en legt alles goed uit

Onzin vraag

Erg goed

Uitstekend geholpen.

'S morgens de vulling uit mijn voortand. Na een belletje kon ik om 11 uur al komen. Geholpen door Diana, een assistente. Top!!

Goede vlotte behandeling

We waren voor controle. Tandsteen direct verwijderd. Mocht met iets minder spoelwater. Verder ok.

Ervaring is prima

Fijn geholpen

Snel geholpen en er is mij een goede oplossingen geboden voor mijn probleem

Netjes personeel

Communicatie is goed, er kunnen goed dingen worden afgesproken.

Snel en goed

Prima tandarts. Alle vertrouwen in.

Prima geholpen

Fijne tandarts

Kundig ,vriendelijk .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

ben de naam vergeten, was ook een korte kennismaking/controle

Tand goed gerepareerd

Lastig klusje toch snel klaar.

Vakkundig en vriendelijk geholpen

Bij mijn controle bezoek bij een tandarts in opleiding is een kleine handeling uitgevoerd met het juiste resultaat, goed ingeschat!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed maar heb wel een opmerking

Graag weer naar het oude systeem Eerst het tandsteen verwijderen en dan gezien worden door de tandarts Nu moet ik een tweede x terug komen om een klein beetje tandsteen te laten verwijderen Dit is erg vervelend …

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer tevreden over de behandeling

De controle is serieus gedaan, en de aansluitende behandeling, tandsteen verwijderen etc. op de volgende dag is door de juffrouw zeer goed gedaan.

andere beleving als voorheen

Ik vond het wat zakelijker en afstandelijker; iets anders dan de gemoedelijke sfeer van tandarts Bleeker en assistentes die ik gewend was. Tandarts en assistente prima hoor en erg aardig. Er was alleen geen overleg over wat ging gebeuren. We doen dit en we doen dat..... dat ik dacht dit is nieuw, moet ik hiervoor betalen? Ik hoorde al meer mensen om me heen die zeiden "kijk uit want het is heel commercieel en je moet overal voor betalen". Tip: leg uit waarom er iets wordt gedaan en geef aan als er extra kosten aan verbonden zijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede vriendelijke en menselijke zorg

Fijn om van tevoren even een herinnering te krijgen en mooi om kennis te maken met de nieuwe tandarts Pretorius.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Op tijd, efficiënt en vriendelijk

Ik werd op tijd binnen geroepen, assistente ging tandsteen verwijderen, waarna de tandarts de halfjaarlijkse controle uitvoerde. De assistente maakte het tandsteen verwijderen af. Bij de balie nieuwe afspraak gemaakt.

Deskundig en proffecioneel

Nauwkeurig word je gebit nagekeken en de uitslagen met je besproken. Samen stem je de behandeling af. Voelt vertrouwd. Behandelingen zijn afgestemd en aangepast aan tandarts beleving. Angst word serieus genomen.

Vakkundig en vriendelijk

Duidelijke communicatie, vakkundig, prettige sfeer in de praktijk.

Groenendael 233 D

8271 EM IJsselmuiden

Over Tandartspraktijk IJsselmuiden

Tandartspraktijk IJsselmuiden wil u voorzien van hoogwaardige, betaalbare tandheelkunde. Dat doen we door op een betrokken manier samen te werken aan de gezondheid van de mond. Ons team is toegankelijk, gastvrij en gedreven. We bieden u en uw familie een persoonlijke keuze op basis van goede voorlichting en vertrouwen.