Goed behandeld

Behandeling was goed maar tandarts had nog weinig uitstraling, kwam over als leerling, wat volgens mij niet zo was.

Eerste keer na pensionering Bleeker

Voor het eerst zonder tandarts Bleeker, de eerste indruk van zijn vervanger is goed en de assistentes zijn natuurlijk nog als vanouds!

Ontzettend fijn personeel.

Opvallend hoe kundig de tandarts, de assistenten èn hoe vriendelijk de mensen achter de balie zijn. Een hele fijne tandartspraktijk!

goed behandeld

Super geholpen

Bij het bellen al snel een afspraak. Tijdens de afspraak was het gaatje snel gevuld en voelde weer goed aan. Top service!

Heel goede praktijk

Hele goede en fijne praktijk met fijne mensen!

Vriendelijk/Goed geholpen en goeie input om klachten te voorkomen

Vriendelijk/Goed geholpen en goeie input om klachten te voorkomen

Zeer professioneel

vriendelijk en professioneel

Prettige ervaring en gehoord

Een positieve ervaring, vriendelijk, rustig, luisterend. Prima

Snel geholpen. Professionele mensen

Uitstekende tandartsenpraktijk

deskundig advies

Mijn gebit wordt steeds minder. Sommige kiezen kunnen nog wel gered worden, maar dat is heel duur. Ik vind dat een eerlijk advies.

Patiënt-vriendelijk geholpen

Goed geluisterd naar mijn klachten en vervolgens goed uitgelegd wat de vervolgstappen zijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen duidelijke uitleg over alles wat gedaan werd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ben niet helemaal tevreden over mijn nieuwe gebit.

Ben 28 april voor de eerste keer bij de technieker geweest om te happen. Op 2 september is het gebit geplaatst. Er zat een te lange tijd tussen opname en plaatsing. De plooien in mijn gezicht zijn niet minder geworden. Het bovengebit had wat voller gemogen. De boventanden zijn niet zichtbaar.

Was gewoon goed en vriendelijk en volgens afspraak

Was gewoon goed en vriendelijk en volgens afspraak

xx

xx

Top praktijk

Nvt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed, snel luisterend en handelend

Prettig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Afgebroken kies goed en kundig hersteld.

Goed en prettig geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede service, kwaliteit en klantvriendelijkheid

Zeer vriendelijk. Deskundig, eerlijk adviserend en uitleg van behandeling.

Snel terecht kunnen

Kon met klacht de volgende dag al terecht. Fijne behandeling

Jong en deskundig

De eerste keer bij een nieuwe tandarts na al die jaren bij Henk. Maar heel goed gevoel bij haar. Ik denk jong en deskundig!

Fijne benadering

Fijne benadering en snel geholpen

Zeer vriendelijk... en kundig

Zie boven

Mijn ervaring is uitstekend

Groenendael 233 D

8271 EM IJsselmuiden

Over Tandartspraktijk IJsselmuiden

Tandartspraktijk IJsselmuiden wil u voorzien van hoogwaardige, betaalbare tandheelkunde. Dat doen we door op een betrokken manier samen te werken aan de gezondheid van de mond. Ons team is toegankelijk, gastvrij en gedreven. We bieden u en uw familie een persoonlijke keuze op basis van goede voorlichting en vertrouwen.