Vriendelijk, snel, kundig en goed geholpen!

Vriendelijk, snel, kundig en goed geholpen!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ook perfect en zo doorgaan!

Heel prettig

Ik weet dat ik er lang niet ben geweest om privé redenen…. Maar ik kon de dag niet meer niet meer door komen zonder pijnstillers te slikken. Ze heeft me wel heul veel pijn gedaan maar dat was helaas wel nodig maar ik ben haar heel dankbaar dat ze mij de pijn heeft weggenomen en weer heerlijk kan slapen .. Er moet nog wel het één en ander gebeuren maar dat komt later…

Fijn geholpen

Mijn vragen duidelijk beantwoord,

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wordt goed naar mij geluisterd, en wordt tijd voor genomen.

Vakkundige behandeling

Je kunt aangeven of en wat de evt. klachten zijn. Er wordt goed geluisterd. Voordat de nodige behandelingen verricht worden, wordt goed uitgelegd wat er gaat gebeuren. Zeer tevreden !!

Je word fijn g eholpen.

Ze zijn vriendelijk, stellen je op je gemak.

Goede behandeling

Aardige personeelsleden en goede behandeling

Prima tandartsenpraktijk!

Erg tevreden over deze tandartsenpraktijk

Goed en vriendelijk

Oké

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer deskundig en ervaren.

Als ik dit 15 jaar geleden niet had gedaan had ik nu een kunstgebit gehad.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed bezoek, tandarts deed zijn werk goed en hij was belangstellend naar mijn persoon. Fijn..

Prettig en belangstellend.

Super blij mee!

Gezien worden. Goede en transparante communicatie. Goede zorg!

Het contact is goed

Tijdens het eerste bezoek in de gewijzigde praktijk (sinds de heer Bleeker niet meer werkzaam is als tandarts) voelde ik me op m,n gemak ,serieus genomen en begrepen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede ervaring en vriendelijk geholpen

Staat al hierboven

Snel en goed verholpen

Stuk vulling uit kies is snel en goed verholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen en vriendelijk personeel

Deskundig en vriendelijk

Prima geholpen, geen overbodige behandelingen.

Zeer goed geholpen

Erg vriendelijke dame ik weet haar naam niet helaas, maar blij met haar manier van werken!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Veel miscommunicatie tussen tandarts en tandtechnicus en verkeerde voorlichting naar patiënt

Om het verhaal hier te omschrijven zou veel te veel tijd in beslag nemen en de vraag is maar wat e.e.a. zou opleveren. Een ding weet ik wel: onder Henk Bleeker was dit allemaal niet zo verlopen. Mijn beoordeling hoeft niet gepubliceerd te worden. Ben er nl niet op uit om de praktijk een hak te zetten.

Was vorige week bij Evavoor mondhygiene. Uitstekend|

Vriendelijk als altijd en zeer serieus bezig.

correct

deskundig en prettig

Goede behandeling!!

Goede uitleg, rustige behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Beetje ruw, geen prettige bejegening

Niet mijn eigen tandarts

Groenendael 233 D

8271 EM IJsselmuiden

Over Tandartspraktijk IJsselmuiden

Tandartspraktijk IJsselmuiden wil u voorzien van hoogwaardige, betaalbare tandheelkunde. Dat doen we door op een betrokken manier samen te werken aan de gezondheid van de mond. Ons team is toegankelijk, gastvrij en gedreven. We bieden u en uw familie een persoonlijke keuze op basis van goede voorlichting en vertrouwen.