Kundig en vriendelijke behandeling.

Prima en correct geholpen

Zoals gezegd prima en correct geholpen. Ondanks de vakantie periode kon ik toch geholpen worden aangezien ik behoorlijk kiespijn had.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd vriendelijk en toegankelijk.

Snelle goede behandeling

Snelle en goede behandeling

Goed/prima geholpen

Alles was goed verlopen tot nu toe.

Prima geholpen

Had deze tandarts voor het eerst ,hij was secuur en netjes goede uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijn personeel. Bij twijfel werd er iemand bij geroepen. Werd goed uitgelegd wat er gedaan werd en nog moest gebeuren.

Gewoon goed

Gewoon goed

Prima behandeling

Oke

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het belang van de patiënt stond voorop

Ook in de vakantie periode een goed en rustige behandeling.

Prettig en goed!

Goed geholpen, zeer vriendelijk en meelevend iedereen. Voor mij geen andere tandarts.

slecht

Gebrekkige info, praktijk tel. niet bereikbaar. Voorstel als in vakantieperiode vrijwel iedereen tegelijk vrij moet zijn, zet een vakantiekracht bij de telefoon

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De tandarts was duidelijk wat ze ging doen.

Fijn

Fijne voor ons nieuwe tandarts. Zelfs de kids waren tevreden.....

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel en goed geholpen door deskundig personeel

Zzzz

Prettig

Goede rustige sfeer

Ontvangst en behandeling klantvriendelijk

Het betrof een consult voor een wortelkanaal behandeling. De behandeling werd rustig en met u uitleg van het proces uitgevoerd. Ik ben tevreden over het resultaat.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De assistente was zeer vriendelijk, en de tandarts moet ik nog aan wennen.

Goede keus

Goede duidelijke behandeling

Gedreven team.

Prima geholpen

super

hele goede uitleg fijn geholpen

Groenendael 233 D

8271 EM IJsselmuiden

Over Tandartspraktijk IJsselmuiden

Tandartspraktijk IJsselmuiden wil u voorzien van hoogwaardige, betaalbare tandheelkunde. Dat doen we door op een betrokken manier samen te werken aan de gezondheid van de mond. Ons team is toegankelijk, gastvrij en gedreven. We bieden u en uw familie een persoonlijke keuze op basis van goede voorlichting en vertrouwen.