super

hele goede uitleg fijn geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Al jaren erg tevreden over de praktijk, alles verloopt als een geoliede machine.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Exact op tijd en vriendelijke ontvangst

Afspraak voor de periodieke controle. Eén minuut voor 10 zat ik in de wachtkamer, 60 seconden later (na een vriendelijke ontvangst) op de stoel in de behandelkamer en 5 minuten later zat ik weer op de fiets.

Mensgericht

In tegenstelling tot veel andere bedrijven heerst hier rust en vind ik empathie

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed en kundig geholpen en advies gekregen

Twee nieuwe vullingen nu met een verdoving waar niet je hele mond bij verdoofd is maar alleen de kiezen die behandeld worden. Advies over het trekken van een kies en een implantaat.

Tevreden

Prettig geholpen

Hoe en vriendelijk

Prettige mensen met verstand van hun vak.

Zorgvuldig

Behandeling volgt nog.

nvt

nvt

Prima geholpen.

Wat mij opvalt is dat er een groot verloop is aan personeel. Iedere keer krijg ik een andere tandarts of mondhygiënist. Dit vind ik niet fijn. Ik hoop dat jullie dit snel kunnen verhelpen.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk, duidelijke uitleg, goed geholpen

De tandarts in opleiding behandelde mij, samen met een ervaren assistente. Ze gaven duidelijk uitleg en deden de behandeling op een fijne manier.

Snel en goed geholpen

Stuk van kies afgebroken, gebeld en zelfde dag langs kunnen komen. Week erna nog afspraak kunnen maken om de kies helemaal te maken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

prettige, correcte behandeling door tandarts en assistent

rustige tandarts die mij goed geholpen heeft

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede uitleg wat er gaat gebeuren

Goede adviezen engoed overleg

Snel en bekwaam

Kon binnen 2 dagen geholpen worden

Enthousiast en spontane medewerkers

Nieuwe gezichten gezien die meteen een welkom gevoel gaven. Goed en snel geholpen met een goed resultaat. Niks op aan te merken of te verbeteren.

Goed georganiseerd

Fijne praktijk, vlotte afhandeling en geen lange wachttijden

Goede tandarts

Goede tandarts. Stelt je altijd op je gemak.

Vriendelijk duidelijk en professioneel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik voelde me menselijk benaderd en gezien.

Ik ben vier keer geweest, beetje veel. Eerst check. Qua analyse kon ik mijn eigen gedachten vormen. Dat is prettig. Daarna twee keer reinigend. Dat heeft aantoonbaar positief effect gehad. En degene die mij hielp voelde op het goede moment aan dat een verdoving kon helpen. De laatste keer vullend. Ook daar voelde men aan dat men niet nog een keer moest uitstellen, maar alles moest afmaken. Ik vond de behandeling ook zorgvuldig en de mensen steeds anticiperend op wat kwam en mij informerend. Dat is graag hoe ik het zie: dat men vooraf aangeeft wat ik kan voelen, wat er gaat gebeuren.

Tandarts gerepareerd goed

Heel goed en zorgvuldig!

Sterk in omgang met kinderen. Mijn dochter vond het niet eng bij de tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Uitstekende tandarts in opleiding ontving ons. Aanwinst voor de praktijk wat ons betreft. Ook erg plezierig voor onze dochter van 9.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De assistente was zeer bekwaam en super attent.

Bekwaam attent en super aardig

Groenendael 233 D

8271 EM IJsselmuiden

Over Tandartspraktijk IJsselmuiden

Tandartspraktijk IJsselmuiden wil u voorzien van hoogwaardige, betaalbare tandheelkunde. Dat doen we door op een betrokken manier samen te werken aan de gezondheid van de mond. Ons team is toegankelijk, gastvrij en gedreven. We bieden u en uw familie een persoonlijke keuze op basis van goede voorlichting en vertrouwen.